Be careful - the repository is working in TEST MODE. Будьте уважні - репозитарій працює в ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ
 

Learner-centered course approach in training medical and dentistry students for Integrated Comprehensive State Exam (ЄДКІ)

No Thumbnail Available

Date

2018-12-07

Authors

Krainenko, O.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ХНМУ

Abstract

The article discusses the problem of training Ukrainian medical and dentistry students and ways to help them pass Integrated Comprehensive State Exam. Learner-centered course approach is proposed in teaching ESP course.

Description

У статті розглядається проблема навчаня студентів-медиків та стоматологів України та їх підготовки до Единого державного комплексного іспиту. Під час викладання курсу «Англійська мови за професійним спрямуванням» пропонується особистісно-орієнтований підхід до навчання.

Keywords

Integrated Comprehensive State Exam, ESP course, Need analyses approach, Единий державний комплексний іспит, курс «Англійська мови за професійним спрямуванням», метод Аналізу потреб

Citation

Krainenko O. V. Learner-centered course approach in training medical and dentistry students for Integrated Comprehensive State Exam (ЄДКІ) / O. V. Krainenko // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали XI Міжрегіональної науково-методичної інтернет-конференції, Харків, 6–7 грудня 2018. – Харків, 2018. – С. 104–105.