Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27051
Назва: | Kahoot challenge як інструмент оцінювання результатів роботи іноземних студентів під час дистанційного навчання |
Автори: | Дюрба, Діна Вікторівна |
Теми: | дистанційне навчання |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | ХНМУ |
Бібліографічний опис: | Дюрба Д. В. Kahoot challenge як інструмент оцінювання результатів роботи іноземних студентів під час дистанційного навчання / Д. В. Дюрба // Методологія та практика лінгвістичної підготовки іноземних студентів : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 17 квітня 2020 р. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 14. – C. 30–33. |
Короткий огляд (реферат): | Внаслідок викликів, що повстали перед усією викладацькою спільнотою у зв’язку із пандемією COVID-19, виникла гостра необхідність нагального перегляду та переоцінки традиційних методів навчання і контролю та надання їм нової форми. До того ж, навчання іноземних студентів потребує особливого підходу до викладання, що відрізняються за формою, змістом та об’ємом. |
Опис: | педагогіка |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27051 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
KAHOOT CHALLENGE ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.docx | тези | 16,06 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.