Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27051
Назва: Kahoot challenge як інструмент оцінювання результатів роботи іноземних студентів під час дистанційного навчання
Автори: Дюрба, Діна Вікторівна
Теми: дистанційне навчання
Дата публікації: 2020
Видавництво: ХНМУ
Бібліографічний опис: Дюрба Д. В. Kahoot challenge як інструмент оцінювання результатів роботи іноземних студентів під час дистанційного навчання / Д. В. Дюрба // Методологія та практика лінгвістичної підготовки іноземних студентів : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 17 квітня 2020 р. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 14. – C. 30–33.
Короткий огляд (реферат): Внаслідок викликів, що повстали перед усією викладацькою спільнотою у зв’язку із пандемією COVID-19, виникла гостра необхідність нагального перегляду та переоцінки традиційних методів навчання і контролю та надання їм нової форми. До того ж, навчання іноземних студентів потребує особливого підходу до викладання, що відрізняються за формою, змістом та об’ємом.
Опис: педагогіка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27051
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.