Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27051
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДюрба, Діна Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-10-26T16:40:11Z-
dc.date.available2020-10-26T16:40:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationДюрба Д. В. Kahoot challenge як інструмент оцінювання результатів роботи іноземних студентів під час дистанційного навчання / Д. В. Дюрба // Методологія та практика лінгвістичної підготовки іноземних студентів : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 17 квітня 2020 р. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 14. – C. 30–33.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27051-
dc.descriptionпедагогікаen_US
dc.description.abstractВнаслідок викликів, що повстали перед усією викладацькою спільнотою у зв’язку із пандемією COVID-19, виникла гостра необхідність нагального перегляду та переоцінки традиційних методів навчання і контролю та надання їм нової форми. До того ж, навчання іноземних студентів потребує особливого підходу до викладання, що відрізняються за формою, змістом та об’ємом.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНМУen_US
dc.subjectдистанційне навчанняen_US
dc.titleKahoot challenge як інструмент оцінювання результатів роботи іноземних студентів під час дистанційного навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.