Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27051
Title: | Kahoot challenge як інструмент оцінювання результатів роботи іноземних студентів під час дистанційного навчання |
Authors: | Дюрба, Діна Вікторівна |
Keywords: | дистанційне навчання |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ХНМУ |
Citation: | Дюрба Д. В. Kahoot challenge як інструмент оцінювання результатів роботи іноземних студентів під час дистанційного навчання / Д. В. Дюрба // Методологія та практика лінгвістичної підготовки іноземних студентів : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 17 квітня 2020 р. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 14. – C. 30–33. |
Abstract: | Внаслідок викликів, що повстали перед усією викладацькою спільнотою у зв’язку із пандемією COVID-19, виникла гостра необхідність нагального перегляду та переоцінки традиційних методів навчання і контролю та надання їм нової форми. До того ж, навчання іноземних студентів потребує особливого підходу до викладання, що відрізняються за формою, змістом та об’ємом. |
Description: | педагогіка |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27051 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KAHOOT CHALLENGE ЯК ІНСТРУМЕНТ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ РОБОТИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ.docx | тези | 16,06 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.