Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27051
Title: Kahoot challenge як інструмент оцінювання результатів роботи іноземних студентів під час дистанційного навчання
Authors: Дюрба, Діна Вікторівна
Keywords: дистанційне навчання
Issue Date: 2020
Publisher: ХНМУ
Citation: Дюрба Д. В. Kahoot challenge як інструмент оцінювання результатів роботи іноземних студентів під час дистанційного навчання / Д. В. Дюрба // Методологія та практика лінгвістичної підготовки іноземних студентів : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Харків, 17 квітня 2020 р. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 14. – C. 30–33.
Abstract: Внаслідок викликів, що повстали перед усією викладацькою спільнотою у зв’язку із пандемією COVID-19, виникла гостра необхідність нагального перегляду та переоцінки традиційних методів навчання і контролю та надання їм нової форми. До того ж, навчання іноземних студентів потребує особливого підходу до викладання, що відрізняються за формою, змістом та об’ємом.
Description: педагогіка
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27051
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.