Кафедра латинської мови та медичної термінології
Permanent URI for this communityhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/157
Browse
172 results
Search Results
Item Латинська мова та медична термінологія. Частина І. Анатомічна термінологія : робочий зошит до практичних занять для здобувачів вищої медичної освіти (спеціальність 222 «Медицина», 228 «Педіатрія», 221 «Стоматологія»)(Харківський національний медичний університет, 2024-09-28) Дерев'янченко, Н.В.; Литовська, О.В.; Некрашевич, Т.В.; Лелюк, О.О.; Колісник, М.І.Успішне опанування освітнього компоненту «Латинська мова та медична термінологія» є підґрунтям для термінологічної грамотності майбутнього фахівця. Основними завданнями вивчення дисципліни є формування у студентів розуміння лінгвістичної системи латинської мови, її основних морфологічних категорій, граматичних форм та синтаксичних конструкцій; висвітлення основних механізмів словотвору в латинській мові; формування фахової термінологічної грамотностіItem Латинська мова та медична термінологія: робочий зошит до практичних занять для здобувачів вищої медичної освіти (спеціальність 224 «Технології медичної діагностики та лікування»)(Харківський національний медичний університет, 2024-08-28) Дерев'янченко, Н.В.; Литовська, О.В.Item Латинська мова та медична термінологія. Частина І. Анатомічна термінологія : робочий зошит до практичних занять для здобувачів вищої медичної освіти (спеціальність 227 «Терапія та реабілітація»)(Харківський національний медичний університет, 2024-06-28) Дерев'янченко, Н.В.; Литовська, О.В.Item Ars studendi terminologiae medicinali: лінгвокультурологічний та лінгводидактичний аспекти вивчення латинської мови та медичної термінології(Харківський національний медичний університет, 2024)Item Латинська мова та медична термінологія. Частина ІІ. Клінічна та фармацевтична термінологія (для студентів спеціальності «Терапія та реабілітація») : робочий зошит(Харківський національний медичний університет, 2020-05-23) Дерев'янченко, Наталя Володимирівна; Литовська, Олександра Веніамінівна; Новікова, Тетяна АнатоліївнаВ опануванні клінічною термінологією основну роль відіграє засвоєння певної кількості греко-латинських терміноелементів. Терміноелемент (ТЕ) – це словотворчий структурний елемент клінічного терміна, який має фіксоване значення і написання. ТЕ утворюють однотипні за своєю структурою і семантикою (значенням) терміни. ТЕ мають різний ступінь частотності: так, одні можуть входити до складу двох-трьох, а інші – до складу кількох десятків термінів.Item Латинська мова та медична термінологія. Частина ІІ. Клінічна та фармацевтична термінологія (для студентів стоматологічного факультету)(Харківський національний медичний університет, 2016) Дерев'янченко, Наталя Володимирівна; Литовська, Олександра Веніамінівна; Дюрба, Діна ВікторівнаВ опануванні клінічною термінологією основну роль відіграє засвоєння певної кількості греко-латинських терміноелементів. Терміноелемент (ТЕ) – це словотворчий структурний елемент клінічного терміна, який має фіксоване значення і написання.ТЕ утворюють однотипні за своєю структурою і семантикою (значенням) терміни. ТЕ мають різний ступінь частотності: так, одні можуть входити до складу двох-трьох, а інші – до складу кількох десятків термінів.Item Латинська мова та медична термінологія. Частина ІІ. Клінічна та фармацевтична термінологія (для студентів медичних факультетів)(Харківський національний медичний університет, 2018) Дерев'янченко, Наталя Володимирівна; Литовська, Олександра ВеніамінівнаВ опануванні клінічною термінологією основну роль відіграє засвоєння певної кількості греко-латинських терміноелементів. Терміноелемент (ТЕ) – це словотворчий структурний елемент клінічного терміна, який має фіксоване значення і написання. ТЕ утворюють однотипні за своєю структурою і семантикою (значенням) терміни. ТЕ мають різний ступінь частотності: так, одні можуть входити до складу двох-трьох, а інші – до складу кількох десятків термінів.Item Цифрова компетентність здобувачів вищої медичної освіти в умовах викликів сьогодення(ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2023) Некрашевич, Тетяна Василівна; Nekrashevych, TatianaУ статті розкрито сутність цифрової компетентності студентів закладів вищої медичної освіти у контексті вивчення мовних дисциплін. Описано переваги та недоліки використання диджітал інструментів у сучасному навчальному процесі. Охарактеризовано сучасні методи навчання у вищій освіті. Встановлено, що використання цифрових технологій, є доступним методом, що мотивує та удосконалює процес навчання завдяки функціональності. Проаналізовано і узагальнено розуміння поняття цифрова компетентність, цифрові навчальні додатки. Охарактеризовано методичну ефективність інформаційно-комунікаційних технологій, що сприяють формуванню цифрової та професійної компетентностей студентів. Висвітлено перспективу подальших досліджень, а саме можливості застосування мобільних технологій, як ефективної стратегії розвитку цифрової компетентності у процесі фахової підготовки студентів медичних спеціальностей.Item Modern trends in higher education in digitalization`s era(ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2023-05) Nekrashevych, Tatiana; Некрашевич, Тетяна ВасилівнаOnline learning continues to grow in popularity as more students seek flexible and convenient ways to earn degrees or acquire new skills. Many colleges and universities now offer online programs, and there has been a rise in online-only institutions. Competency-based education focuses on measuring a student's knowledge and skills rather than the number of credit hours they have earned. This approach allows students to progress at their own pace and demonstrate mastery of a subject Personalized learning involves tailoring educational experiences to individual student needs, interests, and learning styles. This can include adaptive learning technologies, competency-based education, and project-based learning. Experiential learning involves hands-on, real-world experiences that help students develop skills and knowledge. This can include internships, service learning, and study abroad programs.Item Quizlet як цифровий інструмент інтерактивного навчання в процесі вивчення мовних дисциплін у медичних ЗВО(Харківський національний медичний університет, 2023-03) Некрашевич, Тетяна Василівна; Nekrashevych, TatianaПитаннями інтерактивного навчання в українській освіті в цілому займалися науковці О. І. Пометун, Л. В. Пироженко та інші. Дослідники стверджують, що «Інтерактивне навчання — це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету — створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів» [4, c. 6]. Тобто інтерактивне навчання передбачає співнавчання, взаємонавчання, де студент та викладач є рівноправними учасниками. Для реалізації взаємодії всіх учасників навчального процесу використання цифрових інструментів є значущим, зокрема, і у дистанційному форматі.