Foreign language training in small in number groups at medical university

Loading...
Thumbnail Image

Author(s)

Editor(s)

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ХНАДУ

Abstract

Student-centered educational process should be based on the needs of students and targeted to the final result in accordance with the specific conditions of this training group. Active cognition, self-education and blended learning methods play a significant role for the small in number groups in medical university.

Description

Студентоцентрований навчальний процес повинен базуватися на потребах учнів та орієнтуватися на кінцевий результат відповідно до конкретних умов навчальної групи. Активне пізнання, самоосвіта та змішані методи навчання відіграють значну роль для малочисленних груп медичного університету.

Citation

Petrova O. B. Foreign language training in small in number groups at medical university / O. B. Petrova // Новітні педагогічні технології у викладанні мов іноземним студентам : міжнародний науково-методичний семінар, м. Харків, 20 лютого 2020 року : матеріали семінару. – Харків : ХНАДУ, 2020. – С. 110–113.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By