Foreign language training in small in number groups at medical university
Loading...
Date
Author(s)
Editor(s)
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
ХНАДУ
Abstract
Student-centered educational process should be based on the needs of students and targeted to the final result in accordance with the specific conditions of this training group. Active cognition, self-education and blended learning methods play a significant role for the small in number groups in medical university.
Description
Студентоцентрований навчальний процес повинен базуватися на потребах учнів та орієнтуватися на кінцевий результат відповідно до конкретних умов навчальної групи. Активне пізнання, самоосвіта та змішані методи навчання відіграють значну роль для малочисленних груп медичного університету.
Citation
Petrova O. B. Foreign language training in small in number groups at medical university / O. B. Petrova // Новітні педагогічні технології у викладанні мов іноземним студентам : міжнародний науково-методичний семінар, м. Харків, 20 лютого 2020 року : матеріали семінару. – Харків : ХНАДУ, 2020. – С. 110–113.