Принципи оптимізації навчання лікарів-хірургів в інтернатурі
Loading...
Date
Editor(s)
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Клінічна інтернатура з хірургії - сучасна високоефективна форма післядипломної освіти. Виховання молодого хірурга в сучасних умовах - складне і відповідальне завдання, його часто доводиться вирішувати не тільки спеціалізованим хірургічним кафедрам, але і підрозділам практичної охорони здоров'я, в які розподіляють інтернів-хірургів. При цьому засвоюються як окремі професійні навички, так і розуміння хвороби в контексті цілісного організму хворого - формування клінічного мислення, яке по суті являє собою здатність екстраполювати теоретичні знання та розрізнені симптоми, виявлені у хворого, в конкретну діагностичну концепцію. Основним завданням у підготовці лікаря-хірурга є вдосконалення клінічного мислення, спрямованого на своєчасну діагностику захворювання і застосування відповідної сучасної тактики лікування.
Description
Keywords
Citation
Принципи оптимізації навчання лікарів-хірургів в інтернатурі / В. В. В'юн, В. В. Бойко, О. М. Шевченко, В. В. Макаров, Л. Й. Гончаренко, Д. Г. Доценко, Д. В. Мінухін // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : матеріали 44-ї науково-методичної конференції з інтернатури, м. Харків, 11 квітня 2018 року. – Харків : ХНМУ, 2018. – С. 18–20.