Оцінювання студентів з медичної біології у навчальному середовищі Moodle

Abstract

У роботі розглянуто особливості оцінювання студентів з медичної біології в умовах дистанційного навчання на платформі Moodle. Окреслено проблеми організації опитування під час практичних занять та обмеженість часу для усного контролю знань. Проаналізовано різновиди тестових завдань, що застосовуються в курсі, зокрема завдання з вибором відповіді, відповідністю, визначенням пропущених слів, перетягуванням маркерів і роботою з зображеннями. Показано, як варіативність завдань підвищує достовірність оцінювання та знижує ризик використання сторонніх джерел. Підкреслено значення коректного добору типів завдань для різних розділів дисципліни та можливості Moodle забезпечити комплексний контроль знань здобувачів у дистанційному форматі.

Description

Citation

Джамєєв В. Ю. Оцінювання студентів з медичної біології у навчальному середовищі Moodle / В. Ю. Джамєєв, І. П. Мещерякова, К. А. Кузнецов // Сучасні концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали XVI Міжнародної науково-методичної інтернет-конференції, Харків, 26−27 грудня 2024 року / Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2025. – С. 104–105.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By