Наукові праці. Кафедра української мови, психології та педагогіки

Permanent URI for this collectionhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/1282

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 454
  • Thumbnail Image
    Item
    Digital Technologies as a Factor of Transformation of Learning in the University Education
    (2024) Sheiko, Anastasiia; Kharchenko, Andriy; Nalyvaiko, Oleksii; Kreydun, Nadiya; Ptushka, Anastasiia; Khatuntseva, Svitlana; Zotova, Liliya
    This article investigates the transformative impact of digital technologies on university education, particularly in light of the accelerated adoption driven by the COVID-19 pandemic. The study aims to explore how these technologies have reshaped teaching and learning processes, focusing on their effectiveness, the challenges they present, and their future potential.
  • Thumbnail Image
    Item
    Професійно-комунікативна компетентність та її вплив на формування іміджу керівника
    (2024) Шейко, Анастасія Олександрівна; Sheiko, Anastasia; Подлевська, Неля Володимирівна; Podlevska, Nelia; Губа, Марина Ігорівна; Huba, Maryna; Товма, Ігор Миколайович; Tovma, Ihor
    У статті визначаються особливості впливу професійно-комунікативної компетентності на формування іміджу керівника. Зазначено, що у сучасному суспільстві, а особливо в умовах воєнного стану, важливим аспектом сприйняття та загальної оцінки керівника його підлеглими є враження, яке він справляє, тобто його імідж.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагогічна техніка викладача медичного закладу вищої освіти як інструмент педагогічної майстерності
    (2024) Фоміна, Людмила Володимирівна; Fomina, Liudmila
    Педагогічна техніка викладача медичного закладу вищої освіти є важливим аспектом професійної майстерності, що впливає на якість освітнього процесу та рівень підготовки майбутніх фахівців у галузі охорони здоров'я. У статті розглядаються основні компоненти педагогічної техніки, які забезпечують ефективну взаємодію викладача зі студентами, створення сприятливого навчального середовища та формування професійних компетентностей.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагогічна майстерність викладача ЗВО – основа професійної компетентності
    (2024) Фоміна, Людмила Володимирівна; Fomina, Liudmila
    У сучасних умовах освітніх реформ кардинально змінюється статус педагогів та їх виховні функції, внаслідок чого підвищуються вимоги до їхньої професійної компетентності та навичок. Тенденції розвитку освіти та інтеграційні процеси, що відбуваються в сучасному суспільстві та в освіті, висувають на перший план потребу у всебічно розвинених, соціально активних педагогічних кадрах з фундаментальною науковою підготовкою, багатою внутрішньою культурою та високим рівнем педагогічної майстерності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Мовленнєва компетентність у контексті сучасних освітніх стандартів в Україні
    (2024) Фоміна, Людмила Володимирівна; Fomina, Liudmila; Калініченко, Ольга Василівна; Kaliichenko, Olha; Дзинглюк, Оксана Сергіївна; Dzynhliuk, Oksana
    Мовленнєва компетентність є однією з ключових складових сучасної освіти, що визначає рівень підготовки студентів до професійної діяльності та їхню здатність до ефективної комунікації у різних соціокультурних контекстах. У сучасних освітніх стандартах України мовленнєва компетентність розглядається як багатокомпонентне утворення, що включає знання мовних норм, здатність до мовленнєвої імпровізації, уміння ефективно взаємодіяти у професійному середовищі, а також володіння культурними і мовними аспектами спілкування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Мовленнєва компетентність медичних працівників у конфліктних ситуаціях: психологічні та лінгвістичні аспекти
    (2024) Фоміна, Людмила Володимирівна; Fomina, Liudmila; Калініченко, Ольга Василівна; Kalinichenko, Olha
    У статті проведено аналіз психологічних і лінгвістичних аспектів мовленнєвої комунікації лікаря. Розглянуто сутність професійної комунікації медичного працівника, сформовано тактику дій у конфліктних ситуаціях, описано психологічний портрет агресивного пацієнта.
  • Thumbnail Image
    Item
    Фразеологічні одиниці у сучасній лінгвістиці
    (2024) Фоміна, Людмила Володимирівна; Fomina, Liudmila; Калініченко, Ольга Василівна; Kalinichenko, Olha; Сопіна, Ольга; Sopina, Olha; Калашник, Оксана Вікторівна; Kalashnyk, Oksana; Попович, Анжеліка Станіславівна; Popovych, Anzhelika
    Фразеологічні одиниці є важливою складовою мовної системи, яка додає виразності, емоційної насиченості та стилістичної розмаїтості мовленню. У сучасній лінгвістиці дослідження фразеологізмів охоплює різноманітні аспекти, включаючи їх структуру, семантику, функції в мові. Фразеологізми відображають культурні, історичні та соціальні особливості народу, зберігаючи у собі національну специфіку, традиції та світогляд, що дозволяє досліджувати мовну культуру та національну ідентичність.
  • Thumbnail Image
    Item
    Гейміфікація навчання у початковій школі онлайн та оффлайн: які виклики нас чекають?
    (2024) Наливайко, Наталія Анатоліївна; Nalyvaiko, N.; Наливайко, Олексій Олексійович; Nalyvaiko, O.; Побризгаєва, В.Г.; Pobryzghaieva, V.
    Гейміфікація навчання у початковій школі, особливо в онлайн та офлайн форматах, стає все більш актуальною та обговорюваною темою серед освітян та дослідників. У даній статті проводиться аналіз викликів, які виникають у процесі впровадження гейміфікації в навчання початкової школи, а також розробка рекомендацій для їх успішного подолання.
  • Thumbnail Image
    Item
    Компаративні конструкції з орудним відмінком у текстах творів Майка Йогансена, Юліана Шпола та Григорія Епіка: лінгвокогнітивний підхід
    (2024) Половинко, Олена Сергіївна; Polovynko, O.
    У статті вперше проаналізовано порівняльні конструкції з орудним відмінком у текстах творів Майка Йогансена, Григорія Епіка та Юліана Шпола крізь призму когнітивно-ономасіологічного підходу. Розкрито характерні ознаки мотиваційних типів.
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні засади розвитку педагогічної майстерності
    (2024) Фоміна, Людмила Володимирівна; Fomina, Liudmila
    Педагогічна майстерність грає ключову роль у діяльності педагога медичного вишу. Педагогічна майстерність - це професійна компетентність педагога, що включає знання, уміння, досвід та творчий підхід до навчання. Це поняття відноситься не тільки до вміння викладати, а й до вміння виховувати та розвивати професійні знання, навички та вміння студентів. Педагогічна майстерність грає важливу роль діяльності педагога, оскільки від неї залежить ефективність професійного навчання, виховання та розвитку.