Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33506
Назва: Comparative study of effective results for dental listeners of thematic improvement with project-based learning technology on the postgraduate stage of education during the control experiment
Автори: Khudiakova, Maryna
Теми: dental listeners of thematic improvement
project-based learning technology
control experiment
postgraduate stage of education
2024а
Дата публікації: 16-січ-2024
Бібліографічний опис: Khudiakova M. Comparative study of effective results for dental listeners of thematic improvement with project-based learning technology on the postgraduate stage of education during the control experiment / M. Khudiakova // Innovative Technologies in Science and Education. European Experience : VI International Conference (January 16─18, 2024, Dnipro, Ukraine). ─ Dnipro : Jourfond, 2024. ─ P. 95─99.
Короткий огляд (реферат): It has been proven that the use of project-based learning technology in teaching the TI cycle has a positive effect on the intensification of the professional development of dental listeners and contributes to the formation of professional competencies. In a comparative assessment of the results of the listeners' performance in the experimental and control groups at the control stage of the experiment, it can be concluded that the EG indicators increased by 0.4 points compared to the control
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33506
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khudiakova Maryna.pdf2,45 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.