Акмеологічний підхід у дослідженні проблеми професійного самовдосконалення
Loading...
Date
Author(s)
Рибалко, Людмила Сергіївна
Дін, Жуцзє
Editor(s)
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харків
Abstract
Визначено професійне самовдосконалення викладача як здатність особистості долати стереотипи і перебудовувати власне мислення й професійну діяльність, досягати нових вершин саморозвитку. З’ясовано роль викладача в партнерській взаємодії в роботі із студентами, організації тренінгів, проведенні гостьових лекцій. Доведено, що знання й уміння з педагогічної акмеології активізують професійне самовдосконалення викладача.
Description
Citation
Рибалко Л. С. Акмеологічний підхід у дослідженні проблеми професійного самовдосконалення / Л. С. Рибалко, Дін Жуцзє // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнародний періодичний збірник наукових праць / за заг. ред. В. П. Бабича, Ю. Д. Бойчука, Л. С. Рибалко, О. М. Хвостиченка. – Харків : ВННОТ, 2022. – Вип. 4. – С. 110–113. – Режим доступу: https://ol.world-ontology.org/wp-content/uploads/2023/02/%D0%97%D0%B1-IV23-%D0%A0%D0%B8%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE.pdf.