Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2628
Title: | Мотивація щодо вивчення іноземної мови як чинник успішної соціальної адаптації першокурсників у медичному ВНЗ |
Authors: | Кузнецова, Ірина Василівна |
Keywords: | мотивация иностранный язык интерес учебный процесс приѐмы интеллектуально-эмоционального стимулирования мотивація іноземна мова інтерес навчальний процес прийоми інтелектуально-емоційного стимулювання motivation a foreign language interest educational process methods of an intellectual and emotional stimulation |
Issue Date: | 26-Oct-2012 |
Citation: | Кузнецова І. В. Мотивація щодо вивчення іноземної мови як чинник успішної соціальної адаптації першокурсників у медичному ВНЗ / І. В. Кузнецова // Поєднання інноваційних і традиційних технологій навчання української та іноземних мов як чинник забезпечення дієвості знань : матеріали науково-методичного семінару, Харків, 26 жовтня 2012 р. / Харківський торговельно-економічний інститут КНТЕУ. – Харків, 2012. – С. 64–68. |
Abstract: | В статье рассматриваются вопросы роста мотивации при изучении иностранного языка студентами первокурсниками, поскольку политические, социально-экономические и культурные изменения в стране определили и новые задачи для специалистов-медиков. У статті розглядаються питання зросту мотивації при вивченні іноземної мови студентами першокурсниками, оскільки політичні, соціально-економічні й культурні зміни в країні визначили нові завдання для фахівців-медиків. In the article problems of motivational growth are considered in foreign language studying of the first-year students. Political, social, economic and cultural changes in the country have detected new problems for medical specialists. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/2628 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Кузнецова І.В. Мотивація щодо вивчення іноземної мови.pdf | 331,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.