Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22933
Title: | Використання методу кейсів на заняттях з іноземної мови у медичному вузі |
Authors: | Кузнецова, І.В. |
Keywords: | ефективний навчальний метод метод кейсів клінічний аналіз критичне мислення. effective educational method cased-based method clinical analysis critical thinking |
Issue Date: | 1-Mar-2019 |
Publisher: | ХНАДУ |
Citation: | Кузнецова І. В. Використання методу кейсів на заняттях з іноземної мови у медичному вузі / І. В. Кузнецова // Новітні педагогічні технології у викладанні мов іноземним студентам : міжнародний науково-методичний семінар : матеріали семінару, м. Харків, 28 лютого–1 березня 2019 року. – Харків : ХНАДУ, 2019. – С. 92–95. |
Abstract: | У цій статті йдеться про використання одного з ефективних навчальних методів на заняттях з іноземної мови в медичному вузі, а саме, методу кейсів (рішення клінічних проблем). Навчання на основі методу кейсів пов'язано з ефективним розвитком критичного мислення, вирішення проблеми, клінічного міркування і аналізу, які в свою чергу, є особливостями глибокого підходу до вивчення медицини в цілому. |
Description: | In the present article there is described one of effective educational methods at foreign language classes in high medical school, i.e. a cased-based method (the decision of clinical problems). Studying on оn the base of cases is connected with an effective development of critical thinking, the decision of a problem, a clinical reasoning and the analysis which in turn, are the features of the deep approach to medicine studying as a whole. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22933 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.