Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVovk, Oleg-
dc.contributor.authorBoiagina, Olga-
dc.contributor.authorZharova, Nataliya-
dc.contributor.authorВовк, Олег Юрьевич-
dc.contributor.authorБоягина, Ольга Дмитриевна-
dc.contributor.authorЖарова, Наталья Валентиновна-
dc.contributor.authorВовк, Олег Юрійович-
dc.contributor.authorБоягіна, Ольга Дмитрівна-
dc.contributor.authorЖарова, Наталія Валентинівна-
dc.date.accessioned2018-10-31T14:01:03Z-
dc.date.available2018-10-31T14:01:03Z-
dc.date.issued2018-05-17-
dc.identifier.citationVovk O. Pedagogical conditions for the implementation of medical education In educational institutions of Ukraine / O. Vovk // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Тернопіль, 17–18 трав. 2018 р.) / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2018. – С. 332–333.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20806-
dc.description.abstractThe necessary prerequisite for the successful acquisition of knowledge by students is skillfully organized pedagogical interaction, which optimizes the adaptation of students, in the process of mastering medical specialties [5]. Clinical practice, which is a structural component of the educational process in a medical educational institution, represents the embodiment of a future professional.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectmedical educationru_RU
dc.subjectмедицинское образованиеru_RU
dc.titlePedagogical conditions for the implementation of medical education In educational institutions of Ukraineru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра анатомії людини



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.