Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20806
Title: Pedagogical conditions for the implementation of medical education In educational institutions of Ukraine
Authors: Vovk, Oleg
Boiagina, Olga
Zharova, Nataliya
Вовк, Олег Юрьевич
Боягина, Ольга Дмитриевна
Жарова, Наталья Валентиновна
Вовк, Олег Юрійович
Боягіна, Ольга Дмитрівна
Жарова, Наталія Валентинівна
Keywords: medical education
медицинское образование
Issue Date: 17-May-2018
Citation: Vovk O. Pedagogical conditions for the implementation of medical education In educational institutions of Ukraine / O. Vovk // Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Тернопіль, 17–18 трав. 2018 р.) / Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2018. – С. 332–333.
Abstract: The necessary prerequisite for the successful acquisition of knowledge by students is skillfully organized pedagogical interaction, which optimizes the adaptation of students, in the process of mastering medical specialties [5]. Clinical practice, which is a structural component of the educational process in a medical educational institution, represents the embodiment of a future professional.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20806
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра анатомії людини



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.