Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15433
Title: | Strategies in teaching listening |
Other Titles: | Стратегії в навчанні аудіювання |
Authors: | Petrova, Olga |
Keywords: | навчання англійської мови аудіювання ВНЗ teaching English listening university |
Issue Date: | Nov-2016 |
Publisher: | ХНАДУ |
Citation: | Petrova O. Strategies in teaching listening / O. Petrova // Проблеми та перспективи навчання іноземних мов у ВНЗ : матеріали Міжнародного науково-методичного семінару, Харків, 18 листопада 2016 р. – Харків : ХНАДУ, 2016. – C. 118–122. |
Abstract: | Consideration of the students' needs and problems could help the teacher to design listening classes which allow the students to feel more comfortable and confident in English speech practice, motivating them to develop listening skills. It makes their listening purposeful, helping to rise the efficiency in English acquirement. Урахування потреб та проблем студентів допомагає у плануванні занять з аудіювання, які дозволятимуть студентам відчувати себе комфортніше та впевненіше у розмовній практиці. Позитивні результати, в свою чергу, мотивують до подальшого розвитку на шляху формування навичок аудіювання. Це сприяє цілеспрямованому слуханню та підвищенню ефективності навчання англійської. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15433 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PetrovaХНАДУ междунар семинар.pdf | 333,25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.