Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7984
Title: | Методологічні принципи викладання диференційної діагностики студентам медичних вузів |
Authors: | Зелена, Ірина Іванівна Гопцій, Олена Вікторівна Железнякова, Наталя Мерабівна Степанова, Олена Володимирівна |
Keywords: | методологічні принципи диференціальна діагностика студенти вища медична освіта |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Методологічні принципи викладання диференційної діагностики студентам медичних вузів / І. І. Зелена, О. В. Гопцій, Н. М. Железнякова, О. В. Степанова // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 102–103. |
Abstract: | Таким чином, представлена характеристика типів і методологічних принципів навчання студентів диференціальній діагностиці засвідчує необхідність поєднання процесів інтеграції й диференціації у викладанні основних клінічних дисциплін для студентів 4-, 5– і 6-го курсів |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7984 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зелена.pdf | 259,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.