Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32564
Title: | Додаткові інструменти у формуванні клінічного мислення, впровадження досвіду німецьких колег |
Authors: | Журавльова, Лариса Володимирівна Федоров, Володимир Олександрович Олійник, Марія Олександрівна |
Keywords: | дистанційне навчання CASUS 2023у |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Журавльова Л. В. Додаткові інструменти у формуванні клінічного мислення, впровадження досвіду німецьких колег / Л. В. Журавльова, М. О. Олійник, В. О. Федоров // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 21 березня 2023 року) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. Д. Марковський, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2023. – С. 66–69. |
Abstract: | Загальні тенденції цифровізації, характерні для останніх років, визначили формування нових завдань університету в частині модернізації освітніх програм, що реалізуються. Особливо активними ці зміни стали під час пандемії, нажаль повномасштабне військове вторгнення ще більше виявило потребу у впровадженні нових дистанційних методів навчання. Треба зазначити, що особливе місце в підготовці майбутніх лікарів відводиться практичній підготовці. Програми навчання включають практичну підготовку на клінічних базах; практичний компонент також є частиною дисциплін, заліків, та іспитів. Тільки на практиці можна оцінити сформованість компетенцій та рівень готовності спеціаліста до самостійної роботи. Наш університет завжди мав велику кількість іноземних студентів, та на сьогодні є завдання зберегти контингент студентів та надати освітні послуги максимальної якості, враховуючи надскладні умови. |
URI: | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32564 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДОДАТКОВІ ІНСТРУМЕНТИ У ФОРМУВАННІ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ.pdf | 235,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.