Види, форми й методи контролю в сучасному медичному закладі освіти
Loading...
Date
Editor(s)
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Полтавський державний медичний університет
Abstract
У дослідженні розглядаються питання щодо видів, форм й методів контролю навчальних досягнень здобувачів у сучасному медичному закладі освіти. Проаналізовано тлумачення науковцями поняття «контроль». Охарактеризовано найпоширеніші помилки молодих викладачів у процесі оцінювання навчальної діяльності здобувачів, а саме: великодушність, екстраполяція, ореол, контраст, центризм. The study addresses the types, forms and methods of monitoring the academic achievements of applicants in a modern medical institution. The definition of the concept of "control" by scientists is analyzed. The most common mistakes of young teachers in the process of evaluating the educational activities of applicants are described, namely: generosity, extrapolation, halo, contrast, centrism.
Description
Citation
Кохан Д. М. Види, форми й методи контролю в сучасному медичному закладі освіти / Д. М. Кохан, Т. В. Скорбач // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : збірник статей VI Міжнародної науково-практичної конференції, м. Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 188–190.
