Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30690
Назва: Формування позитивної мотивації у інтернів-стоматологів до майбутньої професії
Автори: Стоян, Олена Юліївна
Савельева, Наталія Миколаївна
Денисова, Олена Георгіївна
Теми: освітній процес
кейс-метод
лікарі- інтерни стоматологи
Дата публікації: 9-вер-2021
Бібліографічний опис: Стоян О. Ю. Формування позитивної мотивації у інтернів-стоматологів до майбутньої професії / О. Г. Денисова, О. Ю. Стоян, Н. М. Савельєва // Інноваційний розвиток науки та освіти: глобальний та національний виміри змін : збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 9 вересня 2021 р.). – Полтава : ЦФЕНД, 2021. – С. 58–59.
Короткий огляд (реферат): Одним із основних принципів сучасної парадигми освітньої системи є розвиток потенціалу особистості, що обумовлює актуальність питань, пов’язаних із саморозвитком, самоосвітою, самоактуалізацією та із мотивацією до професійного розвитку. Проведено дослідження задля виявлення впливу методу навчання «Case-Study» щодо мотивації інтернів-стоматологів. Домінуючим мотивом є пізнавальний, який являється ефективним засобом активізації пізнавальної діяльності саме за рахунок новизни не лише змісту, а методів навчання. Тож використання в освітньому процесі кейс-методу є ефективним засобом формуючого впливу на провідні мотиви навчальної діяльності інтернів-стоматологів за фахом хірургічна стоматологія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30690
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стоян Денисова Савєльєва.pdf1,5 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.