Сутністна характеристика педагогічних технологій та особливості їхнього застосування при підготовці майбутніх лікарів
Loading...
Date
Authors
Сухоносов, Роман Олександрович
Лопушняк, Леся Ярославівна
Гаркуша, М.А.
Карпяк, Тамара Федорівна
Куліш, С.А.
Бойчук, О.М.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
УМСА
Abstract
Найважливішим завданням реформування освіти в Україні є підготовка освіченої, творчої особистості, готової у професійній діяльності забезпечувати потреби суспільства як на національному, так і на міжнародному рівнях. Впровадження у сучасну вищу освіту компетентнісного підходу та формування професійної компетентності майбутніх фахівців є найвищим показником якості отриманої освіти. Однією з основних умов формування майбутнього медичного фахівця учені розглядають розробку та використання сучасних педагогічних технологій, а їхнє впровадження є виконанням одного з найважливіших завдань сучасної освіти – управління процесом навчання. Суворі вимоги сьогодення вимагають від вищих навчальних закладів досягнення якісно нового рівня подання навчального матеріалу, тому, окрім традиційних, широко використовуються сучасні педагогічні технології.
Description
Keywords
Citation
Сутністна характеристика педагогічних технологій та особливості їхнього застосування при підготовці майбутніх лікарів / Р. О. Сухоносов, Л. Я. Лопушняк, М. А. Гаркуша [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2021. – Т. 21, вип. 3 (75). – С. 259–266.