Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27130
Title: Conflicts in the pedagogical process
Authors: Topchii, Svitlana
Keywords: conflict
Issue Date: Feb-2020
Publisher: Харківський національний медичний університет
Citation: Topchii S. V. Conflicts in the pedagogical process / S. V. Topchii // Феномен біоетики та біобезпеки як індикатор стану медичної науки : ІІ Реферативна конференція, присвячена засновнику біоетики В. Р. Поттеру, Харків, 18 лютого 2020 р. – Харків, 2020. – С. 92–93.
Abstract: Successful conflict resolution usually involves a cycle consisting of identifying the problem, analyzing it, taking action to resolve, and evaluating the outcome. The success of pedagogical intervention in student conflicts depends on the position of the teacher.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27130
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Topchii.pdf1,01 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.