Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26606
Title: Методи дистанційного навчання при викладанні дисципліни "Внутрішні хвороби" у лікарів-інтернів
Authors: Журавльова, Лариса Володимирівна
Лахно, Ольга Вікторівна
Цівенко, Оксана Іванівна
Keywords: дистанційне навчання
інформаційні технології
лікарі-інтерни
післядипломна освіта
Issue Date: 2020
Citation: Журавльова Л. В. Методи дистанційного навчання при викладанні дисципліни "Внутрішні хвороби" у лікарів-інтернів / Л. В. Журавльова, О. В. Лахно, О. І. Цівенко // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : збірник наукових праць. – Харків : ХНМУ, 2020. – С. 42–44.
Abstract: На сучасному етапі формування інформаційного суспільства виникає об'єктивна необхідність розвитку і вдосконалення механізмів трансляції знань, що забезпечують можливість безперервного навчання великої кількості людей протягом усього життя відповідно до потреб особистості. Нові інформаційні технології, які стали причиною інформаційної революції в другій половині XX століття, дали поштовх бурхливому розвитку методів дистанційного навчання. Як показує світовий досвід, впровадження інноваційних методів навчання в підготовці лікарів-терапевтів на післядипломному етапі сприяє ефективному засвоєнню поставлених завдань і досягнення цілей. Безперервний процес удосконалення знань та вмінь лікаря-інтерна в сучасних умовах стрімкого прогресу медичних технологій при збільшених вимогах до фахівця робить вкрай важливими заходи щодо поліпшення післядипломної освіти. Використання методів активізації діяльності лікарів-інтернів створює новітні особисті підходи до навчання молодого лікаря.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26606
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
методи дистанційного навчання.pdf216,84 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.