Оптимізація викладання дисципліни «фізіологія» іноземним студентам харківського національного медичного університету

Loading...
Thumbnail Image

Author(s)

Маракушин, Д.І.
Чернобай, Л.В.
Васильєва, О.В.
Кармазіна, І.С.
Ісаєва, І.М.
Глоба, Н.С.

Editor(s)

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У статті розглянуто питання оптимізації викладання дисципліни «Фізіологія» іноземним студентам Харківського національного медичного університету в умовах виконання стратегії інтернаціоналізації ВНЗ. Наведені власні напрацювання та інноваційні методики, які використовуються при роботі з іноземними студентами, а також показана ефективність їх застосування в навчальному процесі на кафедрі фізіології ХНМУ.

Description

Сучасна вища освіта є практично-орієнтованою, що розуміє під собою не лише наявність глибоких знань у випускника медичного ВНЗ, але й його здатність активно використовувати їх у практичній діяльності, навіть у нестандартних та екстрених ситуаціях. На наш погляд, від того, як іноземний студент зможе застосувати здобуті на кожній кафедрі знання, зокрема на кафедрі фізіології, наскільки він є компетентним у широкому контексті знань і від цього залежить його успіх у майбутній професії. Як показує досвід, даної цілі навчання можна досягти лише у разі використання в навчальному процесі інноваційних методів навчання та організації освітнього процесу та впровадження інтернаціоналізації ВНЗ, що спостерігається сьогодні у ХНМУ.

Citation

Оптимізація викладання дисципліни «фізіологія» іноземним студентам Харківського національного медичного університету / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, О. В. Васильєва, І. С. Кармазіна, І. М. Ісаєва, Н. С. Глоба // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Тернопіль, 16–17 травня 2019 р. / Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2019. – С. 109–111.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By