Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22823
Title: | Про стан та перспективи впровадження інноваційних технологій при підготовці лікарів-інтернів та слухачів в Харківському національному медичному університеті |
Authors: | В’юн, Валерій Васильович Тельнова, Лариса Григорівна Власенко, Андрій Володимирович |
Keywords: | інноваційні освітні технології професійна підготовка |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | В’юн В. В. Про стан та перспективи впровадження інноваційних технологій при підготовці лікарів-інтернів та слухачів в Харківському національному медичному університеті / В. В. В’юн, Л. Г. Тельнова, А. В. Власенко // Впровадження інноваційних технологій організації навчального процесу у ХНМУ – провідний шлях підвищення якості вищої медичної освіти : матеріали LII навчально-методичної конференції ХНМУ, Харків, 30 січня 2019 року. – Харків, 2019. – С. 18‒20. |
Abstract: | Створення єдиного європейського освітнього і наукового простору потребує переходу на нові форми навчання. Сучасні процеси, що виникають в системі вищого професійної освіти, визначають серйозну зміну підходів до організації навчального процесу у вищих навчальних закладах. Впровадження системи безперервного професійного розвитку, створення єдиного освітянського простору обумовили необхідність використання нового підходу до організації навчання, основаного на застосуванні інноваційних освітніх технологій. Використання сучасних педагогічних технологій в навчальному процесі дозволяє створити абсолютно нові засоби реалізації дидактичних принципів індивідуалізації та диференціації, що позитивно впливають на розвиток дослідницької діяльності лікарів-інтернів, їх творчу активність, реалізацію умов перебігу навчання. У професійній підготовці студентів та лікарів-інтернів використовуються різні інноваційні технології, що включають: відеокомп’ютерну систему, за допомогою якої викладач проводить лекційні та семінарські заняття в спеціально обладнаній аудиторії; «скрин-шот» - спеціальний роздільний матеріал, який окрім інформаційної функції, активує творчу діяльність студентів та лікарів-інтернів; набір інтерактивних технічних та програмних засобів навчання. У теперішній час перед освітянами стоїть доволі складна задача по забезпеченню майбутнього спеціаліста базовою інформацією, вмінням користуватися нею для розв’язання практичних задач і сформувати у майбутнього фахівця уявлення про необхідність самостійного отримання нової професійної інформації на весь період його професійної діяльності. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/22823 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 3 та ендокринології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПРО СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ .pdf | 288,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.