Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20196
Title: Представництва університетської бібліотеки у соціальних медіа: маркетинг, комунікативна стратегія та планування
Authors: Киричок, Ірина Василівна
Вороніна, Регіна Валеріївна
Киричок, Ирина Васильевна
Воронина, Регина Валерьевна
Kirichok, Irina
Voronina, Rehina
Kyrychok, Iryna
Keywords: університетські бібліотеки
соціальні мережі
Instagram
маркетинг у соціальних медіа
комунікативна стратегія
планування веб-представництва
университетские библиотеки
социальные сети
Инстаграм
маркетинг в социальных медиа
коммуникативная стратегия
планирование веб-представительства
university libraries
social network
marketing in social media
communicative strategy
web designing
Issue Date: 15-Jun-2018
Publisher: НБ НЮУ імені Ярослава Мудрого
Citation: Киричок І. В. Представництва університетської бібліотеки у соціальних медіа: маркетинг, комунікативна стратегія та планування / І. В. Киричок, Р. В. Вороніна // Модель бібліотеки ХХІ століття [Електронний ресурс] : Мжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15 червн. 2018 р. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого, наук. б-ка. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – Режим доступу: http://conf.nlu.edu.ua/libmodel/paper/viewFile/14693/7540. – Назва з екрана.
Abstract: У роботі розглянуто важливість і необхідність застосування маркетингу та поетапного планування для якісного представництва університетської бібліотеки у соціальних мережах. Запропоновано модель комунікативної стратегії для створення акаунту у Instagram для бібліотеки ЗВО. Наведено основні категорії потенційної цільової аудиторії та специфіку їх інформаційних потреб. В работе рассмотрены важность и необходимость применения маркетинга и поэтапного планирования для качественного представительства университетской библиотеки в социальных сетях. Предложена модель коммуникативной стратегии для создания аккаунта в Instagram для библиотеки ЗВО. Приведены основные категории потенциальной целевой аудитории и специфику их информационных потребностей. The importance and necessity of applying marketing and phased planning for the university library high-quality representation in social networks are considered. Communicative strategy model for creating an Instagram account for the libraries of the higher educational institutions is proposed. The main categories of the potential target audience and the specifics of their information needs are presented
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20196
Appears in Collections:Статті, тези, доповіді. Наукова бібліотека

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Киричок_Вороніна_2018.pdf733,76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.