Publication:
Представництва університетської бібліотеки у соціальних медіа: маркетинг, комунікативна стратегія та планування

dc.contributor.authorКиричок, Ірина Василівна
dc.contributor.authorВороніна, Регіна Валеріївна
dc.contributor.authorКиричок, Ирина Васильевна
dc.contributor.authorВоронина, Регина Валерьевна
dc.contributor.authorVoronina, Rehina
dc.contributor.authorKyrychok, Iryna
dc.date.accessioned2018-07-19T05:30:03Z
dc.date.available2018-07-19T05:30:03Z
dc.date.issued2018-06-15
dc.description.abstractУ роботі розглянуто важливість і необхідність застосування маркетингу та поетапного планування для якісного представництва університетської бібліотеки у соціальних мережах. Запропоновано модель комунікативної стратегії для створення акаунту у Instagram для бібліотеки ЗВО. Наведено основні категорії потенційної цільової аудиторії та специфіку їх інформаційних потреб. В работе рассмотрены важность и необходимость применения маркетинга и поэтапного планирования для качественного представительства университетской библиотеки в социальных сетях. Предложена модель коммуникативной стратегии для создания аккаунта в Instagram для библиотеки ЗВО. Приведены основные категории потенциальной целевой аудитории и специфику их информационных потребностей. The importance and necessity of applying marketing and phased planning for the university library high-quality representation in social networks are considered. Communicative strategy model for creating an Instagram account for the libraries of the higher educational institutions is proposed. The main categories of the potential target audience and the specifics of their information needs are presented.ru_RU
dc.identifier.citationКиричок І. В. Представництва університетської бібліотеки у соціальних медіа: маркетинг, комунікативна стратегія та планування / І. В. Киричок, Р. В. Вороніна // Модель бібліотеки ХХІ століття [Електронний ресурс] : Мжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15 червн. 2018 р. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого, наук. б-ка. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – Режим доступу: http://conf.nlu.edu.ua/libmodel/paper/viewFile/14693/7540. – Назва з екрана.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/20196
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНБ НЮУ імені Ярослава Мудрогоru_RU
dc.subjectуніверситетські бібліотекиru_RU
dc.subjectсоціальні мережіru_RU
dc.subjectInstagramru_RU
dc.subjectмаркетинг у соціальних медіаru_RU
dc.subjectкомунікативна стратегіяru_RU
dc.subjectпланування веб-представництваru_RU
dc.subjectуниверситетские библиотекиru_RU
dc.subjectсоциальные сетиru_RU
dc.subjectИнстаграмru_RU
dc.subjectмаркетинг в социальных медиаru_RU
dc.subjectкоммуникативная стратегияru_RU
dc.subjectпланирование веб-представительстваru_RU
dc.subjectuniversity librariesru_RU
dc.subjectsocial networkru_RU
dc.subjectmarketing in social mediaru_RU
dc.subjectcommunicative strategyru_RU
dc.subjectweb designingru_RU
dc.titleПредставництва університетської бібліотеки у соціальних медіа: маркетинг, комунікативна стратегія та плануванняru_RU
dc.typeArticleru_RU
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationf65e18e7-761c-4160-ba61-7a447635997b
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryf65e18e7-761c-4160-ba61-7a447635997b

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
Киричок_Вороніна_2018.pdf
Size:
733.76 KB
Format:
Adobe Portable Document Format

License bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
license.txt
Size:
11.55 KB
Format:
Item-specific license agreed upon to submission
Description: