Publication:
Представництва університетської бібліотеки у соціальних медіа: маркетинг, комунікативна стратегія та планування

Thumbnail Image

Date

2018-06-15

Authors

Киричок, Ірина Василівна
Вороніна, Регіна Валеріївна
Киричок, Ирина Васильевна
Воронина, Регина Валерьевна
Voronina, Rehina
Kyrychok, Iryna

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НБ НЮУ імені Ярослава Мудрого

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У роботі розглянуто важливість і необхідність застосування маркетингу та поетапного планування для якісного представництва університетської бібліотеки у соціальних мережах. Запропоновано модель комунікативної стратегії для створення акаунту у Instagram для бібліотеки ЗВО. Наведено основні категорії потенційної цільової аудиторії та специфіку їх інформаційних потреб. В работе рассмотрены важность и необходимость применения маркетинга и поэтапного планирования для качественного представительства университетской библиотеки в социальных сетях. Предложена модель коммуникативной стратегии для создания аккаунта в Instagram для библиотеки ЗВО. Приведены основные категории потенциальной целевой аудитории и специфику их информационных потребностей. The importance and necessity of applying marketing and phased planning for the university library high-quality representation in social networks are considered. Communicative strategy model for creating an Instagram account for the libraries of the higher educational institutions is proposed. The main categories of the potential target audience and the specifics of their information needs are presented.

Description

Keywords

університетські бібліотеки, соціальні мережі, Instagram, маркетинг у соціальних медіа, комунікативна стратегія, планування веб-представництва, университетские библиотеки, социальные сети, Инстаграм, маркетинг в социальных медиа, коммуникативная стратегия, планирование веб-представительства, university libraries, social network, marketing in social media, communicative strategy, web designing

Citation

Киричок І. В. Представництва університетської бібліотеки у соціальних медіа: маркетинг, комунікативна стратегія та планування / І. В. Киричок, Р. В. Вороніна // Модель бібліотеки ХХІ століття [Електронний ресурс] : Мжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15 червн. 2018 р. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого, наук. б-ка. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – Режим доступу: http://conf.nlu.edu.ua/libmodel/paper/viewFile/14693/7540. – Назва з екрана.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By