Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19524
Title: Маркетинговий менеджмент як необхідна складова професійної підготовки управлінців для сфери охорони здоров’я в сучасних умовах
Authors: Чухно, Інна Анатоліївна
Кірієнко, Марія Олександрівна
Keywords: Маркетинг
управління
професійні компетенції управлінців
Issue Date: Mar-2018
Citation: Чухно І. А. Маркетинговий менеджмент як необхідна складова професійної підготовки управлінців для сфери охорони здоров’я в сучасних умовах / І. А. Чухно, М. О. Кірієнко // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : Тези V Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих науковців. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 139–140.
Abstract: В роботі визначено актуальність застосування маркетингового менеджменту для управління в сфері охорони здоров’я в сучасних умовах і, особливо, у зв’язку з формуванням ринкових відносин та переведенням охорони здоров’я на ринкові засади. Визначено напрями маркетингової діяльності в галузі та окреслено основний перелік компетенцій з маркетингового менеджменту, якими мають володіти сучасні керівники в сфері охорони здоров’я.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19524
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ.docx16,78 kBMicrosoft Word XMLView/Open
МАРКЕТИНГОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ.docx16,78 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.