Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19297
Title: | Викладання ортопедичної стоматології англомовним студентам з урахуванням особливостей поведінки та періоду адаптації до навчального процесу |
Authors: | Бреславець, Н.М. Бережна, О.О. Кричка, Н.В. |
Keywords: | англомовні студенти особливість поведінки |
Issue Date: | 2018 |
Citation: | Бреславець Н. М. Викладання ортопедичної стоматології англомовним студентам з урахуванням особливостей поведінки та періоду адаптації до навчального процесу / Н. М. Бреславець, О. О. Бережна, Н. В. Кричка // Англомовне навчання в ХНМУ: сучасний стан, проблеми та перспективи : матеріали 51 навчально-методичної конференції, Харків, 31 січня 2018 р. / ред. кол.: В. Д. Марковський [та ін.] ; Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2018. – Вип. 9. – С. 16–17. |
Abstract: | Актуальною задачею профільної клінічної кафедри є якісна додипломна підготовка майбутнього лікаря, яка спрямована на розвиток та формування професійних компетентностей. На кафедрі ортопедичної стоматології ХНМУ студенти проходять навчання з 2 го по 5 й курс із поступовим ускладненням тематики навчальної програми, узагальненням набутих знань і практичних навичок. Але вимогою до успішного викладання та сприйняття вузькопро фільного клінічного курсу є належна підготовка з таких предметів, як хімія, анатомія, гістологія, нормальна та патологічна фізіологія, патологічна анатомія, біохімія, мікробіологія тощо. Важливою крім того є підготовка з філософії та психології, які допомагають студенту осмислити й сприйняти весь обсяг навколишнього інформаційного поля |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/19297 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра ортопедичної стоматології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
бреславец Матеріали LI навч.-метод. конф. ХНМУ_ 31.01.2018.pdf | 24,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.