Особистісно орієнтоване навчання майбутніх лікарів

Abstract

У статті висвітлено особливості упровадження особистісно орієнтованого навчання при підготовці лікарів на прикладі викладання дисципліни «Нейрохірургія» на базі Харківського національного медичного університету. Методами дослідження були обрані: теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури та історико- педагогічних джерел, вивчення передового педагогічного досвіду, метод історичної актуалізації. Констатовано, що упровадження особистісно орієнтованого навчання при викладанні дисципліни «Нейрохірургія» позитивно впливає на різні сфери розвитку особистості майбутнього лікаря, сприяє активізації засвоєння навчального матеріалу, забезпечує високий рівень комунікативної діяльності, формує колективні навички співпраці. Установлено, що педагогічними умовами упровадження особистісно орієнтованого навчання при викладанні дисципліни «Нейрохірургія» є: формування готовності викладачів до упровадження освітніх інновацій; створення на кафедрі нейрохірургії цілісного культурно-освітнього простору; використання особистісно зорієнтованих форм та методів навчання.

Description

Citation

Циганков О. В. Особистісно орієнтоване навчання майбутніх лікарів / О. В. Циганков, Т. В. Лутаєва // Актуальні питання освіти і науки : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (Харків, 10–11 листопада, 2017 р.) : збірник наукових статей. – Харків : ХОГОКЗ, 2017. — С. 141–146.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By