Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18804
Title: Ферментативне та мінеральне забезпечення репаративного остеогенезу при пошкодженях лицьового черепа
Authors: Грирогорова, Аліна Олександрівна
Бабій, Леся Миколаївна
Савченко, Андрій Анатолійович
Шкляр, Антон Сергійович
Мухін, Олександр Миколайович
Keywords: пошкодження лицьового черепа
ускладнений перебіг
діагностика
репаративний остеогенез
Issue Date: 2017
Citation: Ферментативне та мінеральне забезпечення репаративного остеогенезу при пошкодженях лицьового черепа / А. О. Григорова, Л. М. Бабій, А. А. Савченко, А. С. Шкляр, О.М. Мухін // Хірургія Донбасу. – 2017. – Т. 6, № 2. – С. 26–34.
Abstract: У пацієнтів з пошкодженнями лицьового черепа вивчено зміни ферментативної, мінеральної та гормональної компонентів репаративного остеогенезу та доведено, що що при усклад-неному перебігу має місце середньої сили кореляційний взаємозв’язок кісткового ізоферменту лужної фосфатази з рівнем лужної фосфатази та зворотній середньої сили взаємозв’язок з денситометричним показником швидкості поширення ультразвуку через кістку, чим пояснена залеж-ність між сформованістю трабекулярної компоненти міцності кістки. У разі наявності поєдна-ної черепно–мозкової травми виявлено зростання (р<0,05): екскреції фосфору, уронових кислот та оксипроліну, тоді як екскреція кальцію не порушена (р>0,05), а магнію – зменшена (р<0,05). З’ясовано, що рівень кальцію сироватки крові у пацієнтів з ускладненим перебігом достовірно (р<0,05) нижчий, ніж в групі контролю та не залежить від наявності черепно–мозкової травми (р>0,05). Зменшення рівня вмісту іонізованого кальцію у сироватці крові може бути свідченням меншої метаболічної активності процесів репаративного остеогенезу, насамперед за рахунок пошкодження центральних механізмів.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18804
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра анатомії людини



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.