Бібліотеки у соціальних мережах: особливості та кроки ефективного просування
Date
2017-10-20
Authors
Соцков, О.В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Розглядаються елементи, особливості бібліотечного маркетингу, що спрямовані на залучення й утримання користувачів, знаходження можливостей розширення використання сервісів та послуг.
Description
Keywords
Citation
Соцков О. В. Бібліотеки у соціальних мережах: особливості та кроки ефективного просування / О. В. Соцков // Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс : матеріали круглого столу, Харків, 31 жовтня 2017 року / редкол.: І. В. Киричок, Т. Б. Павленко, Н. Д. Гаєва ; Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2017. – С. 79–84.