Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс

Permanent URI for this collectionhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17617

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 18
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс
    (2017)
    Збірка містить матеріали Круглого столу «Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс», в яку увійшли праці фахівців бібліотечної справи, студентства щодо представництва бібліотек у соціальних мережах, просування їх в Інтернеті, правил формування контенту, етикету, використання соціальних мереж бібліотекарями у власному професійному розвитку тощо. Представлено результати практичного досвіду, запропоновано шляхи вирішення певних проблем присутності бібліотек різних систем і відомств у соціальних медіа.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальні медіа як інструмент бібліотечного інтернет-маркетингу
    (2017-10-31) Хитик, Валентина Іванівна
    Розглядається потенціал соціальних медіа як ефективного засобу бібліотечного інтернет-маркетингу, спрямованого на організацію якісного обслуговування користувачів бібліотеки.
  • Thumbnail Image
    Item
    Практическое использование ресурсов библиотеки высшего учебного заведения: взгляд медицинского студенчества
    (2017-10-31) Дегтярь, Кирилл
    С точки зрения студента рассматривается развитие библиотеки в медиа-пространстве.
  • Thumbnail Image
    Item
    Библиотека в Instagram: почему бы и нет?
    (2017-10-31) Шакирова, Оксана
    Раскрывается взгляд студенчества на современную библиотеку, основываясь на личном опыте. Приведен пример позиционирования библиотеки в молодежной среде через социальную сеть Instagram, даны практические предложения для продвижения библиотеки в этом медийном ресурсе.
  • Thumbnail Image
    Item
    Видове різноманіття нотаток у Facebook: досвід українських бібліотек
    (2017-11-01) Глазунова, Людмила Володимирівна
    Подано огляд діяльності українських бібліотек зі створення різних видів публікацій з використанням додатку «Нотатка» у соціальний мережі Facebook.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціальні медіа та професійна комунікативна культура бібліотекаря: загальні питання взаємодії
    (2017-10-30) Вороніна, Регіна Валеріївна; Воронина, Регина Валерьевна
    Зазначено роль соціальних медіа в професійній діяльності сучасної бібліотечної спільноти та реалізацію комунікативного процесу з їх залученням. Розглянуто місце комунікативної культури в системі професійних компетенцій сучасного бібліотекаря. Надано приклади практичного досвіду використання соціальних медіа Науковою бібліотекою ХНМУ.
  • Thumbnail Image
    Item
    Нетикет – тренд сучасного бібліотекаря-нетизянина
    (2017-10-24) Тіщенко, А.А.
    У статті розглядаються правила, положення, табу та моветон нетикету. Висвітлено особливості використання нетикету бібліотеками Харківщини. Узагальнено рекомендації щодо ділового електронного листування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Бібліотеки у соціальних мережах: особливості та кроки ефективного просування
    (2017-10-20) Соцков, О.В.
    Розглядаються елементи, особливості бібліотечного маркетингу, що спрямовані на залучення й утримання користувачів, знаходження можливостей розширення використання сервісів та послуг.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інтеграція у віртуальний простір як складова успіху Наукової бібліотеки ВНМУ ім. М.І. Пирогова
    (2017-10-20) Сахарова, М.П.
    Організація та управління інформацією та надання доступу до неї користувачам є головною метою діяльності бібліотеки. Сайт бібліотеки та соціальні мережі – ресурси, які допомагають реалізувати завдання бібліотеки на шляху ефективної комунікації у віртуальному середовищі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Правила формирования контента для продвижения библиотеки университета в социальных сетях
    (2017-10-20) Левченко, Е.В.; Золотухин, А.А.
    Темой данной работы является исследование «золотой формулы» контента для продвижения библиотек в социальных сетях. «Золотая формула контента» — соотношение наиболее востребованных у пользователей типов контента в социальных сетях. Исходя из неё, понятно, какие типы публикаций получат наибольший отклик у ваших потенциальных читателей и сделают ваше сообщество успешным.