Досвід застосування постерів при вивченні дисципліни «Фізіологія»

Abstract

Останнім часом зростає потреба в пошуку ефективних засобів навчання, які допомагають підвищити засвоєння навчального матеріалу, виробити мотивацію до вивчення предмету, стимулювати інтелектуальну діяльність і розвивати творчий потенціал. Реалізація розвиваючого потенціалу вимагає переходу до нової форми діяльності викладача: організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів, тобто до активної діяльності студентів на практичних заняттях з різними суб'єктами та об'єктами навчальної діяльності

Description

Зазначені вище види портерного навчання студентів об’єктивно значуще використовується при вивченні дисципліни «Фізіологія» в форматі нового виду викладання, розробленого кафедрою фізіології. Новий дидактичний прийом навчання полягає у вивченні зазначеної теми, наприклад, «Регуляція та саморегуляція системи кровообігу», в умовах монотематичної внутрішньоаудіторної студентської конференції, план якої розроблюється колективом викладачів кафедри та впровадженням її в студентські групи. Згідно з цього плану студенти розроблюють у вигляді усної доповіді, портерного подання та мультимедійного забезпечення усі питання даної теми. Це забезпечує розвиток медичного логічного мислення, знаходження вірних причинно-наслідкових зв’язків виникнення того чи іншого фізіологічного процесу, що закріплює розібраний теоретичний матеріал і, в кінцевому рахунку, об'єктивізує процес навчання. Крім того, підготовка до даної конференції розвиває колективне мислення, практичні навички пошуку, аналізу та узагальнення даних літературних джерел.

Citation

Досвід застосування постерів при вивченні дисципліни «Фізіологія» / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, І. М. Ісаєва, І. С. Кармазіна, Н. С. Глоба // Modern Methodology of Science and Education : Proceedings of the International Scientific Conference, September 18, 2017, Warsaw, Poland. – Vol. 4. – P. 57–59.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By