Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності
Loading...
Date
Authors
Зароченцев, Роман М.
Сокол, Олена Миколаївна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Харківський національний медичний університет
Abstract
Метою дослідження був пошук методів діагностики мотивації пізнавальної діяльності.
Description
Метод колірних метафор в модифікації І.Л. Соломіна дозволяє за короткий час оцінити рівень адаптації студентів до навчальної діяльності, виявити зміст і джерела емоційних проблем, оцінити широкий спектр мотивів у студентів-медиків з різним рівнем соціальної адаптації та адаптації до інтелектуальних навантажень.
Citation
Зароченцев Р. М. Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності / Р. М. Зароченцев, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. / ХНМУ. – Харків, 2017. – С. 61.