Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності

Loading...
Thumbnail Image

Authors

Зароченцев, Роман М.
Сокол, Олена Миколаївна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Харківський національний медичний університет

Abstract

Метою дослідження був пошук методів діагностики мотивації пізнавальної діяльності.

Description

Метод колірних метафор в модифікації І.Л. Соломіна дозволяє за короткий час оцінити рівень адаптації студентів до навчальної діяльності, виявити зміст і джерела емоційних проблем, оцінити широкий спектр мотивів у студентів-медиків з різним рівнем соціальної адаптації та адаптації до інтелектуальних навантажень.

Citation

Зароченцев Р. М. Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності / Р. М. Зароченцев, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. / ХНМУ. – Харків, 2017. – С. 61.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By