Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813
Title: | Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності |
Authors: | Зароченцев, Роман М. Сокол, Олена Миколаївна |
Keywords: | адаптація студенти-медики психодіагностичні методи пізнавальна мотивація |
Issue Date: | 16-May-2017 |
Publisher: | Харківський національний медичний університет |
Citation: | Зароченцев Р. М. Ефективність методів діагностики пізнавальної мотивації в процесі адаптації студентів-медиків до навчальної діяльності / Р. М. Зароченцев, О. М. Сокол // Фізіологія – медицині, фармації та педагогіці: актуальні проблеми та сучасні досягнення : матеріали IV Всеукраїнської наукової конференції студентів та молодих вчених з фізіології з міжнародною участю, Харків, 16 травня 2017 р. / ХНМУ. – Харків, 2017. – С. 61. |
Abstract: | Метою дослідження був пошук методів діагностики мотивації пізнавальної діяльності. |
Description: | Метод колірних метафор в модифікації І.Л. Соломіна дозволяє за короткий час оцінити рівень адаптації студентів до навчальної діяльності, виявити зміст і джерела емоційних проблем, оцінити широкий спектр мотивів у студентів-медиків з різним рівнем соціальної адаптації та адаптації до інтелектуальних навантажень. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16813 |
Appears in Collections: | Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
41 - Зароченцев Р.М..pdf | 327,11 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.