Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14819
Назва: Соціально-філософський контекст симуляційних технологій навчання
Автори: Астапова, Яна Валеріївна
Чухно, Інна Анатоліївна
Теми: Симуляційні технології навчання
симуляційне навчання
симуляція
Дата публікації: 23-лис-2016
Бібліографічний опис: Астапова Я. В. Соціально-філософський аспект симуляційних технологій навчання / Я. В. Астапова, І. А. Чухно // Історичні та медико-соціальні аспекти охорони здоров’я в Україні : матеріали науково-практичної конференції, присвяченої 120-річчю з дня народження П. Т. Петрова, завідувача кафедри історії медицини (1948–1951 рр.) Харківського медичного інституту, Харків, 23 листопада 2016 р. – Харків, 2016. – С. 119–121.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуті сутність симуляцій, симульованого простору та визначено роль симуляційних форм навчання як одгієї з інноваційних технологій в освіті, що дозволить істотно підвищити ефективність навчального процесу студентів-медиків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14819
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.