Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14819
Назва: | Соціально-філософський контекст симуляційних технологій навчання |
Автори: | Астапова, Яна Валеріївна Чухно, Інна Анатоліївна |
Теми: | Симуляційні технології навчання симуляційне навчання симуляція |
Дата публікації: | 23-лис-2016 |
Бібліографічний опис: | Астапова Я. В. Соціально-філософський аспект симуляційних технологій навчання / Я. В. Астапова, І. А. Чухно // Історичні та медико-соціальні аспекти охорони здоров’я в Україні : матеріали науково-практичної конференції, присвяченої 120-річчю з дня народження П. Т. Петрова, завідувача кафедри історії медицини (1948–1951 рр.) Харківського медичного інституту, Харків, 23 листопада 2016 р. – Харків, 2016. – С. 119–121. |
Короткий огляд (реферат): | В роботі розглянуті сутність симуляцій, симульованого простору та визначено роль симуляційних форм навчання як одгієї з інноваційних технологій в освіті, що дозволить істотно підвищити ефективність навчального процесу студентів-медиків. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14819 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКИЙ КОНТЕКСТ СИМУЛЯЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ.doc | 48 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.