Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14623
Title: | Дослідницький метод як спосіб розкриття творчого потенціалу студента |
Authors: | Алексеєнко, Р.В. Рисована, Л.М. |
Keywords: | студент творчий потенціал адаптація талант |
Issue Date: | 26-Aug-2016 |
Citation: | Алексеєнко Р. В. Дослідницький метод як спосіб розкриття творчого потенціалу студента / Р. В. Алексеєнко, Л. М. Рисована // Сучасна педагогіка та психологія: від теорії до практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 26–27 серпня 2016 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2016. – С. 112–113. |
Abstract: | Успіх навчального процесу на сам перед визначається відношенням студентів до навчання, їхнім прагненням до пізнання, усвідомленим і самостійним прид-банням знань, вмінь, навичок. Студент не тільки об’єкт навчальних впливів, він суб’єкт спеціально організованого пізнання і педагогічного процесу [1]. В сучасних умовах задачі навчання виходять за межі забезпечення студента необхідним запасом знань, саме через це зростає потреба постійного попов-нення й оновлення нової інформації. |
Description: | Таким чином, дослідницький метод навчання перетворює традиційний підхід, створює багатогранну спрямованість студента, допомагає в засвоєнні нового матеріалу, розвиває творчий підхід до вирішення складних медичних задач. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14623 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
СучПедагогика Алексеенко.pdf | 391,91 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.