Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11352
Назва: Психофізіологічне обґрунтування застосування інтерактивних методів викладання теоретичних дисципліни в медичному університеті
Автори: Сокол, Олена Миколаївна
Зеленська, Ганна Миколаївна
Ковальов, Максим Михайлович
Теми: пізнавальна активність студентів
учбова мотивація
техніка репертуарних решіток
активні і інтерактивні форми навчання
Дата публікації: 10-лис-2015
Бібліографічний опис: Сокол О. М. Психофізіологічне обґрунтування застосування інтерактивних методів викладання теоретичних дисципліни в медичному університеті / О. М. Сокол, Г. М. Зеленська, М. М. Ковальов // Актуальні питання освіти і науки : матеріали науково-практичної конференції, Харків, 10–11 листопада 2015 р. : збірник наукових статей / Національна академія національної гвардії України. – Харків : ХОГОЗ, 2015. – С. 207–211.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена педагогічній і психофізіологічній проблемі активації навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків при вивченні теоретичних дисциплін. З метою актуалізації базової соціальної учбової мотивації практичні заняття з дисципліни «Фізіологія» проводились з застосуванням активних і інтерактивних форм навчання. Зміни мотивації до пізнавальної діяльності досліджувались за допомогою техніки репертуарних решіток Дж. Келлі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11352
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Actual_3.pdf381,74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.