Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11352
Title: Психофізіологічне обґрунтування застосування інтерактивних методів викладання теоретичних дисципліни в медичному університеті
Authors: Сокол, Олена Миколаївна
Зеленська, Ганна Миколаївна
Ковальов, Максим Михайлович
Keywords: пізнавальна активність студентів
учбова мотивація
техніка репертуарних решіток
активні і інтерактивні форми навчання
Issue Date: 10-Nov-2015
Citation: Сокол О. М. Психофізіологічне обґрунтування застосування інтерактивних методів викладання теоретичних дисципліни в медичному університеті / О. М. Сокол, Г. М. Зеленська, М. М. Ковальов // Актуальні питання освіти і науки : матеріали науково-практичної конференції, Харків, 10–11 листопада 2015 р. : збірник наукових статей / Національна академія національної гвардії України. – Харків : ХОГОЗ, 2015. – С. 207–211.
Abstract: Робота присвячена педагогічній і психофізіологічній проблемі активації навчально-пізнавальної діяльності студентів-медиків при вивченні теоретичних дисциплін. З метою актуалізації базової соціальної учбової мотивації практичні заняття з дисципліни «Фізіологія» проводились з застосуванням активних і інтерактивних форм навчання. Зміни мотивації до пізнавальної діяльності досліджувались за допомогою техніки репертуарних решіток Дж. Келлі.
URI: https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/11352
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Actual_3.pdf381,74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.