Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10736
Назва: Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря
Автори: Маракушин, Дмитро Ігорович
Чернобай, Лариса Володимірівна
Сокол, Олена Миколаївна
Васильєва, Оксана Василівна
Теми: крок
лікарь
ліцензійний іспит
Дата публікації: 26-тра-2015
Видавництво: Харківський національний медичний унівеситет
Бібліографічний опис: Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, О. М. Сокол, О. В. Васильєва // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали VIII Науково-практичної конференції, присвяченої 210-й річниці ХНМУ та 60-й річниці кафедри медичної та біоорганічної хімії, Харків, 26—27 травня 2015 р. — Харків : ХНМУ, 2015. — С. 12–13.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Раціональна імплементація нового Закону України «Про вищу освіту» [3] надає можливість інтеграції в Європейській простір вищої освіти та подальшого удосконалення вітчизняної вищої медичної освіти і підвищення її якості. Впровадження європейських стандартів кредитно-модульної системи освіти зобов язало викладачів медичних університетів до комплексної реорганізації навчального процесу та поширення використання інноваційних педагогічних технологій з метою активації навчально-пізнавальної діяльності студентів і формування професійних компетенцій майбутніх лікарів [1]. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх фахівців характерний для викладання в Європейських медичних університетах є основою формування світогляду та клінічного мислення [4].
Опис: Основна частина. Формування клінічного мислення студентів-медиків лпочинається з вивчення теоретичних медичних дисциплін і, насамперед дисципліни «Фізіологія». Вивчення фізіології людини та засвоєння знань фізіологічних механізмів закладає основи успішного оволодіння такими науками як патофізіологія, фармакологія і всіх без винятку клінічних дисциплін. Організація навчального процесу при викладанні дисципліни «Фізіологія» здійснюється на основі кредитно-модульної системи відповідно до вимог Болонського процесу [3; 5], тому виникає необхідність в умовах проведення практичних занять поряд з дослідженнями функції здорового організму вирішувати ситуаційні задачі клінічної спрямованості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10736
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.