Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10736
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Маракушин, Дмитро Ігорович | - |
dc.contributor.author | Чернобай, Лариса Володимірівна | - |
dc.contributor.author | Сокол, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Васильєва, Оксана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-06T10:35:51Z | - |
dc.date.available | 2015-11-06T10:35:51Z | - |
dc.date.issued | 2015-05-26 | - |
dc.identifier.citation | Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, О. М. Сокол, О. В. Васильєва // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали VIII Науково-практичної конференції, присвяченої 210-й річниці ХНМУ та 60-й річниці кафедри медичної та біоорганічної хімії, Харків, 26—27 травня 2015 р. — Харків : ХНМУ, 2015. — С. 12–13. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10736 | - |
dc.description | Основна частина. Формування клінічного мислення студентів-медиків лпочинається з вивчення теоретичних медичних дисциплін і, насамперед дисципліни «Фізіологія». Вивчення фізіології людини та засвоєння знань фізіологічних механізмів закладає основи успішного оволодіння такими науками як патофізіологія, фармакологія і всіх без винятку клінічних дисциплін. Організація навчального процесу при викладанні дисципліни «Фізіологія» здійснюється на основі кредитно-модульної системи відповідно до вимог Болонського процесу [3; 5], тому виникає необхідність в умовах проведення практичних занять поряд з дослідженнями функції здорового організму вирішувати ситуаційні задачі клінічної спрямованості. | ru_RU |
dc.description.abstract | Вступ. Раціональна імплементація нового Закону України «Про вищу освіту» [3] надає можливість інтеграції в Європейській простір вищої освіти та подальшого удосконалення вітчизняної вищої медичної освіти і підвищення її якості. Впровадження європейських стандартів кредитно-модульної системи освіти зобов язало викладачів медичних університетів до комплексної реорганізації навчального процесу та поширення використання інноваційних педагогічних технологій з метою активації навчально-пізнавальної діяльності студентів і формування професійних компетенцій майбутніх лікарів [1]. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх фахівців характерний для викладання в Європейських медичних університетах є основою формування світогляду та клінічного мислення [4]. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Харківський національний медичний унівеситет | ru_RU |
dc.subject | крок | ru_RU |
dc.subject | лікарь | ru_RU |
dc.subject | ліцензійний іспит | ru_RU |
dc.title | Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря.pdf | 1,32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.