Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10736
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаракушин, Дмитро Ігорович-
dc.contributor.authorЧернобай, Лариса Володимірівна-
dc.contributor.authorСокол, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorВасильєва, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2015-11-06T10:35:51Z-
dc.date.available2015-11-06T10:35:51Z-
dc.date.issued2015-05-26-
dc.identifier.citationВикористання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, О. М. Сокол, О. В. Васильєва // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали VIII Науково-практичної конференції, присвяченої 210-й річниці ХНМУ та 60-й річниці кафедри медичної та біоорганічної хімії, Харків, 26—27 травня 2015 р. — Харків : ХНМУ, 2015. — С. 12–13.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10736-
dc.descriptionОсновна частина. Формування клінічного мислення студентів-медиків лпочинається з вивчення теоретичних медичних дисциплін і, насамперед дисципліни «Фізіологія». Вивчення фізіології людини та засвоєння знань фізіологічних механізмів закладає основи успішного оволодіння такими науками як патофізіологія, фармакологія і всіх без винятку клінічних дисциплін. Організація навчального процесу при викладанні дисципліни «Фізіологія» здійснюється на основі кредитно-модульної системи відповідно до вимог Болонського процесу [3; 5], тому виникає необхідність в умовах проведення практичних занять поряд з дослідженнями функції здорового організму вирішувати ситуаційні задачі клінічної спрямованості.ru_RU
dc.description.abstractВступ. Раціональна імплементація нового Закону України «Про вищу освіту» [3] надає можливість інтеграції в Європейській простір вищої освіти та подальшого удосконалення вітчизняної вищої медичної освіти і підвищення її якості. Впровадження європейських стандартів кредитно-модульної системи освіти зобов язало викладачів медичних університетів до комплексної реорганізації навчального процесу та поширення використання інноваційних педагогічних технологій з метою активації навчально-пізнавальної діяльності студентів і формування професійних компетенцій майбутніх лікарів [1]. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх фахівців характерний для викладання в Європейських медичних університетах є основою формування світогляду та клінічного мислення [4].ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський національний медичний унівеситетru_RU
dc.subjectкрокru_RU
dc.subjectлікарьru_RU
dc.subjectліцензійний іспитru_RU
dc.titleВикористання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаряru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.