Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10736
Title: | Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря |
Authors: | Маракушин, Дмитро Ігорович Чернобай, Лариса Володимірівна Сокол, Олена Миколаївна Васильєва, Оксана Василівна |
Keywords: | крок лікарь ліцензійний іспит |
Issue Date: | 26-May-2015 |
Publisher: | Харківський національний медичний унівеситет |
Citation: | Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря / Д. І. Маракушин, Л. В. Чернобай, О. М. Сокол, О. В. Васильєва // Формування сучасної концепції викладання природничих дисциплін у медичних освітніх закладах : матеріали VIII Науково-практичної конференції, присвяченої 210-й річниці ХНМУ та 60-й річниці кафедри медичної та біоорганічної хімії, Харків, 26—27 травня 2015 р. — Харків : ХНМУ, 2015. — С. 12–13. |
Abstract: | Вступ. Раціональна імплементація нового Закону України «Про вищу освіту» [3] надає можливість інтеграції в Європейській простір вищої освіти та подальшого удосконалення вітчизняної вищої медичної освіти і підвищення її якості. Впровадження європейських стандартів кредитно-модульної системи освіти зобов язало викладачів медичних університетів до комплексної реорганізації навчального процесу та поширення використання інноваційних педагогічних технологій з метою активації навчально-пізнавальної діяльності студентів і формування професійних компетенцій майбутніх лікарів [1]. Компетентнісний підхід до підготовки майбутніх фахівців характерний для викладання в Європейських медичних університетах є основою формування світогляду та клінічного мислення [4]. |
Description: | Основна частина. Формування клінічного мислення студентів-медиків лпочинається з вивчення теоретичних медичних дисциплін і, насамперед дисципліни «Фізіологія». Вивчення фізіології людини та засвоєння знань фізіологічних механізмів закладає основи успішного оволодіння такими науками як патофізіологія, фармакологія і всіх без винятку клінічних дисциплін. Організація навчального процесу при викладанні дисципліни «Фізіологія» здійснюється на основі кредитно-модульної системи відповідно до вимог Болонського процесу [3; 5], тому виникає необхідність в умовах проведення практичних занять поряд з дослідженнями функції здорового організму вирішувати ситуаційні задачі клінічної спрямованості. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10736 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Використання ліцензійного іспиту формату «КРОК-1» для формування клінічного мислення майбутнього лікаря.pdf | 1,32 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.