Publication:
Навчання та викладання практичних медичних освітніх компонентів за допомогою кейс-методу

Thumbnail Image

Date

2024-05-28

Authors

Ащеулова, Тетяна Вадимівна
Кузьменко, Наталія Михайлівна
Демиденко, Ганна Валеріївна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

ХНМУ

Research Projects

Organizational Units

Journal Issue

Abstract

У часи сьогодення актуальними залишаються кейс-технології як для навчання, так і для викладання. Від англійської case method, саsе studу, case based learning – кейс-метод, метод конкретних ситуацій або метод ситуаційного аналізу – це така техніка навчання, що використовує опис реальних ситуацій. Такий метод наближає процес навчання до реальної практичної діяльності спеціалістів. У свою чергу, у галузі медичної педагогіки дозволяє розвинути власне клінічне мислення та покращити практичні навички. При застосуванні кейс-методу викладання практичних медичних освітніх компонентів та програм дозволило нам як викладачам у цікавій і корисній формі представити теоретичний та практичний матеріал освітнього компоненту. А для здобувачів освіти кейс-метод дозволив навчати тих, хто здобуває освіту, а саме: збільшити мотивацію, заохотити мислення, навчити працювати з отриманою інформацією, аналізувати дані додаткових досліджень, проводити відокремлену діагностику, поєднати теоретичні знання з практичними проблемними завданнями, розвинути здатність вирішувати складні ситуаційні задачі, робити раціональні висновки та відпрацьовувати практичні навички з медичних освітніх компонентів.

Description

Keywords

кейс-метод, методика викладання, навчання, освітні компоненти, 2024у

Citation

Ащеулова Т. В. Навчання та викладання практичних медичних освітніх компонентів за допомогою кейс-методу / Т. В. Ащеулова, Н. М. Кузьменко, Г. В. Демиденко // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, м. Харків, 28 травня 2024 р. / Харківський національний медичний університет. – Харків, 2024. – С. 22–23.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By