Кафедра латинської мови та медичної термінології

Permanent URI for this communityhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/157

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Item
    Quizlet як цифровий інструмент інтерактивного навчання в процесі вивчення мовних дисциплін у медичних ЗВО
    (Харківський національний медичний університет, 2023-03) Некрашевич, Тетяна Василівна; Nekrashevych, Tatiana
    Питаннями інтерактивного навчання в українській освіті в цілому займалися науковці О. І. Пометун, Л. В. Пироженко та інші. Дослідники стверджують, що «Інтерактивне навчання — це спеціальна форма організації пізнавальної діяльності, яка має конкретну, передбачувану мету — створити комфортні умови навчання, за яких кожен учень відчуває свою успішність, інтелектуальну спроможність. Суть інтерактивного навчання у тому, що навчальний процес відбувається за умови постійної, активної взаємодії всіх учнів» [4, c. 6]. Тобто інтерактивне навчання передбачає співнавчання, взаємонавчання, де студент та викладач є рівноправними учасниками. Для реалізації взаємодії всіх учасників навчального процесу використання цифрових інструментів є значущим, зокрема, і у дистанційному форматі.
  • Item
    Переваги роботи з сервісом Quizlet під час викладання курсу «латинська мова та медична термінологія»
    (ТНМУ імені І. Я. Горбачевського, 2021-05-21) Дюрба, Діна Вікторівна; Дюрба, Дина Викторовна; Durba, Dina
    Сучасне інформаційне суспільство вимагає від закладів вищої освіти готувати не просто вузькокваліфікованих фахівців, а усебічно розвинених спеціалістів. Невід’ємною частиною роботи викладача із сучасними студентами є уміння поєднувати традиційні педагогічні технології з інноваційними, а також поглиблення процесу викладання шляхом використання мультимедійних засобів навчання. Онлайн-платформа Quizlet – це інтерактивний сервіс, спрямований на вивчення лексики різними мовами шляхом створення наборів карток зі словами і визначеннями, об’єднаних в модулі, папки чи курси. Користувачі сайту Quizlet можуть працювати у кількох різних режимах, що не лише якісно впливають на процес запам’ятовування слів, а й урізноманітнює його, роблячи цікавішим. До того ж, платформа дає можливість зареєстрованому користувачеві відслідковувати власний прогрес у вивченні модулів. Серед режимів, що пропонує сайт, є такі, що перевіряють навички перекладу, сприйняття на слух, письма, завчання слів у формі навчальних ігор.
  • Item
    Methods of teaching students with phonological dyslexia
    (2021-02-19) Lozenko, Viktoriia; Лозенко, Виктория Васильевна; Лозенко, Вікторія Василівна
    The purpose of this work is to study methods of teaching foreign languages students with phonological dyslexia. Learning a foreign language, as a rule English, is a necessity in the XXI century. The career, promotion and some benefits depend on the fact how well a person masters English. Phonological dyslexia is difficulty reading due to trauma of the brain, blow or chronic disease. A person can read but it it is hard for him \ her to distinguish syllables, to find appropriate sounds for words. Therefore people suffering from phonological dyslexia often confuse such words as prescribe and describe, aside \ inside, however \ forever, pillow \ willow, brown \ crown, specific \ pacific, calculate \ culminate etc.
  • Item
    Computer-based activities in academic process
    (2021-03-19) Lozenko, Viktoriia; Лозенко, Виктория Васильевна; Лозенко, Вікторія Василівна
    Topicality of the research. In XXIth century computer technologies, electronic books, networks, boards have been considered as common accepted standards in academic process. The main task of a teacher is to contribute to find important information from verified sources. A teacher must be aware of well-known verified sites, ways of searching information on the Internet. In addition any teacher should know two or three good web-based platforms \ applications at least.
  • Item
    Використання платформи quizlet в процесі викладання курсу "латинська мова та медична термінологія"
    (2017-04-19) Дюрба, Діна Вікторівна
    Викладачами кафедри на базі он-лайн платформи quizlet розроблено тематичні модулі, що містять в собі лексичні мінімуми всіх тем, які вивчаються протягом занять курсу, латинською мовою та мовою навчання студента. Окрім цього, платформа дозволяє студенту самостійно встановлювати оптимальну для себе швидкість та інтенсивність навчання, обирати форму контролю у вигляді тестів чи ігор, варифікувати види та об’єми завдань на переклад, і, найважливіше, бачити власний результат та прогрес (і за бажанням – порівнювати їх з результатами колег).