Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс
Permanent URI for this collectionhttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17617
Browse
Browsing Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс by Issue Date
Now showing 1 - 18 of 18
- Results Per Page
- Sort Options
Item Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс(2017)Збірка містить матеріали Круглого столу «Соціальні медіа для бібліотек: середовище, ресурс, сервіс», в яку увійшли праці фахівців бібліотечної справи, студентства щодо представництва бібліотек у соціальних мережах, просування їх в Інтернеті, правил формування контенту, етикету, використання соціальних мереж бібліотекарями у власному професійному розвитку тощо. Представлено результати практичного досвіду, запропоновано шляхи вирішення певних проблем присутності бібліотек різних систем і відомств у соціальних медіа.Item Потенціал використання соціальної мережі Facebook бібліотеками вищих навчальних закладів України(2017-10-20) Лазоренко, І.М.Cтаттю присвячено дослідженню контенту бібліотечних представництв у соціальних медіа. Розглянуто поняття «соціальна мережа» та «імідж». Проаналізовано сучасний стан веб-присутності українських бібліотек вищих навчальних закладів, основну увагу зосереджено на змістовому аналізі бібліотечного контенту в інтерактивному медіа-середовищі.Item Аналіз соціальних мереж із погляду найбільшої ефективності для просування бібліотеки в Інтернеті(2017-10-20) Бак, О.В.У статті розглянуто роль соціальних медіа як каналів комунікації та способів розвитку професійної сфери. На основі аналізу висвітлено грамотне позиціонування бібліотеки в соціомедійному просторі, критерії вибору ресурсу, ефективність розміщення проектів у соцмережах для утримання своїх позицій в сучасному інформаційно-комунікаційному просторі.Item PR-кампанія з он-лайн анкетування в Харківській державній науковій бібліотеці імені В.Г. Короленка(2017-10-20) Карнаух, Ірина АнатоліївнаРозглядаються особливості проведення PR-кампанії з он-лайн анкетування в Харківській державній науковій бібліотеці імені В.Г. Короленка.Item Основні паттерни використання соціальних мереж інформаційними центрами та бібліотеками: закордонний досвід(2017-10-20) Каїді, В.В.; Ярмак, С.В.Проаналізовано поточний стан використання соціальних медіа інформаційними установами, проведено аналіз методів використання соціальних мереж та надано рекомендації для подальшого розвитку своїх аккаунтів в соціальних мережах на засадах довгострокової стратегії у діяльності інформаційних організацій.Item Інтеграція у віртуальний простір як складова успіху Наукової бібліотеки ВНМУ ім. М.І. Пирогова(2017-10-20) Сахарова, М.П.Організація та управління інформацією та надання доступу до неї користувачам є головною метою діяльності бібліотеки. Сайт бібліотеки та соціальні мережі – ресурси, які допомагають реалізувати завдання бібліотеки на шляху ефективної комунікації у віртуальному середовищі.Item Використання соціальних медіа та мультимедійних технологій для репрезентації літературного клубу бібліотеки ВНЗ(2017-10-20) Бараннік, С.С.У доповіді ідеться про репрезентацію літературного клубу бібліотеки ВНЗ у соціальних мережах, яка дуже важлива для формування позитивного іміджу і залучення відвідувачів. Також ідеться можливості використання мультимедійних технології для урізноманітнення заходів і форматів проведення зустрічей.Item Бібліотечні спільноти у Facebook як інструмент організації коммунікаційного простору бібліотекаря(2017-10-20) Вірютіна, К.М.Розглянуто можливості використання соціальної мережі Facebook як засобу організації інформаційного і комунікативного простору, формального і неформального спілкування бібліотекарів. Зокрема висвітлено діяльність вітчизняних бібліотечних Facebook-спільнот.Item Правила формирования контента для продвижения библиотеки университета в социальных сетях(2017-10-20) Левченко, Е.В.; Золотухин, А.А.Темой данной работы является исследование «золотой формулы» контента для продвижения библиотек в социальных сетях. «Золотая формула контента» — соотношение наиболее востребованных у пользователей типов контента в социальных сетях. Исходя из неё, понятно, какие типы публикаций получат наибольший отклик у ваших потенциальных читателей и сделают ваше сообщество успешным.Publication Веб-опитування студентів-медиків щодо користування соціальними мережами (за результатами роботи Наукової бібліотеки Харківського національного медичного університету)(2017-10-20) Киричок, Ірина Василівна; Киричок, Ирина Васильевна; Русанова, Оксана Анатоліївна; Русанова, Оксана Анатольевна; Тесленко, Катерина Миколаївна; Тесленко, Екатерина НиколаевнаНа основі проведеного веб-опитування «Студентство і соціальні мережі» аналізуються залученість молоді в соціальні мережі, використання ними комунікаційних можливостей, ступінь задоволеності студентів організацією роботи сторінок бібліотеки в соціальних мережах, якістю наданого контенту. За результатами анкетування визначено першочергові завдання щодо поліпшення роботи бібліотеки у медійному просторі.Item Бібліотеки у соціальних мережах: особливості та кроки ефективного просування(2017-10-20) Соцков, О.В.Розглядаються елементи, особливості бібліотечного маркетингу, що спрямовані на залучення й утримання користувачів, знаходження можливостей розширення використання сервісів та послуг.Publication Соціальні медіа у професійному розвитку бібліотечного фахівця(2017-10-20) Павленко, Тетяна Борисівна; Павленко, Татьяна БорисовнаРозглянуто деякі вектори розвиваючого ефекту соціальних медіа в контексті виробничої, наукової та неформальної комунікації бібліотечних фахівців. Підкреслено, що мережевий контент є досить інформативним джерелом підвищення компетентнісного потенціалу, а соціальні медіа стають сучасним засобом навчання, доступним будь-кому будь-коли та будь-де.Item Нетикет – тренд сучасного бібліотекаря-нетизянина(2017-10-24) Тіщенко, А.А.У статті розглядаються правила, положення, табу та моветон нетикету. Висвітлено особливості використання нетикету бібліотеками Харківщини. Узагальнено рекомендації щодо ділового електронного листування.Item Соціальні медіа та професійна комунікативна культура бібліотекаря: загальні питання взаємодії(2017-10-30) Вороніна, Регіна Валеріївна; Воронина, Регина ВалерьевнаЗазначено роль соціальних медіа в професійній діяльності сучасної бібліотечної спільноти та реалізацію комунікативного процесу з їх залученням. Розглянуто місце комунікативної культури в системі професійних компетенцій сучасного бібліотекаря. Надано приклади практичного досвіду використання соціальних медіа Науковою бібліотекою ХНМУ.Item Соціальні медіа як інструмент бібліотечного інтернет-маркетингу(2017-10-31) Хитик, Валентина ІванівнаРозглядається потенціал соціальних медіа як ефективного засобу бібліотечного інтернет-маркетингу, спрямованого на організацію якісного обслуговування користувачів бібліотеки.Item Практическое использование ресурсов библиотеки высшего учебного заведения: взгляд медицинского студенчества(2017-10-31) Дегтярь, КириллС точки зрения студента рассматривается развитие библиотеки в медиа-пространстве.Item Библиотека в Instagram: почему бы и нет?(2017-10-31) Шакирова, ОксанаРаскрывается взгляд студенчества на современную библиотеку, основываясь на личном опыте. Приведен пример позиционирования библиотеки в молодежной среде через социальную сеть Instagram, даны практические предложения для продвижения библиотеки в этом медийном ресурсе.Item Видове різноманіття нотаток у Facebook: досвід українських бібліотек(2017-11-01) Глазунова, Людмила ВолодимирівнаПодано огляд діяльності українських бібліотек зі створення різних видів публікацій з використанням додатку «Нотатка» у соціальний мережі Facebook.