Browsing by Author "Перекрест, Марина Ігорівна"
Now showing 1 - 19 of 19
- Results Per Page
- Sort Options
Item Ars studendi terminologiae medicinalis: лінгвокультурологічний та лінгводидактичний аспекти вивчення латинської мови та медичної термінології(ХНМУ, 2019-05-14) Дерев’янченко, Наталя Володимирівна; Литовська, Олександра Веніамінівна; Дюрба, Діна Вікторівна; Перекрест, Марина ІгорівнаItem Ars sudendi terminologiae medicinalis: лінгвокультурологічний та лінгводидактичний аспекти вивчення латинської мови та медичної термінології(ХНМУ, 2018-05-16) Дерев’янченко, Наталя Володимирівна; Литовська, Олександра Веніамінівна; Дюрба, Діна Вікторівна; Перекрест, Марина ІгорівнаArs sudendi terminologiae medicinalis: лінгвокультурологічний та лінгводидактичний аспекти вивчення латинської мови та медичної термінології : Зб. матеріалів Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, м. Харків, 16 травня 2018 р.Item French intellectual drama of the 1930s in the context of existentialist literature(2021-03-27) Перекрест, Марина Ігорівна; Перекрест, Марина Игоревна; Perekrest, MarynaThe main feature of French intellectual drama was existentialism, which is characterized by the awareness of each person as a unique, inimitable being. The existence of each person is considered absolute. Existentialism, together with intellectual drama, seeks to comprehend being as the whole of object and subject. The core of intellectual drama is that everyone decides the most important thing for themselves. It is we who give our lives a certain meaning. The highest value of life is seen in the freedom of the individual. The French intellectual dramas of the 1930s are full of philosophical problems. Representatives of the current understand the world as somewhat hostile to the individual, perceive it as chaotic, disharmonious, absurd. The processes taking place in this world, full of internal contradictions, are devoid of regularities, logical connection, time sequence. Representatives of the existential direction see the highest vital value in the freedom of the individual. The existence of man is interpreted by them as a drama of freedom, because at each phase of self-creation of the individual it depends on choice, decision.Item Game based learning: reasons why should we use games in Latin language and medical terminology course(Астрая, 2021-11-26) Перекрест, Марина Ігорівна; Перекрест, Марина Игоревна; Perekrest, MarynaAcquisition of language skills in the process of educational activity and the choice of effective methods of mastering educational material is one of the urgent problems of studying Latin and medical terminology in higher education. The practical purpose of this work is the problem of successful integration of lexical online games in the course "Latin language and medical terminology". At the initial stage, the basis for further understanding of Latin and medical terminology is laid.Game based used in the classroom of the Latin language and medical terminology of the language is an important component of the lesson. Observations show that games contribute to the fulfillment of important methodological tasks. They create psychological readiness of students for the lesson. Provide the natural need for multiple repetition of language material. Train students in choosing the right lexical component, which is preparation for the lesson. Game-based learning includes activities that are inherently similar to game-play. Gamification and game-based learning promote engagement and sustained motivation in learning, but they do not necessarily lead to improved learning outcomes. The game is a teaching tool that allows you to make the learning process exciting and interesting, and activates the mental activity of students. The game helps to create a trusting and relaxed atmosphere during the lesson, and helps to maintain students' interest in the subject. Online games, which are located on different educational platforms, are used as a means of developing lexical skills at the initial stage of learning Latin language and medical terminology, when play is an integral part of the learning process, is used regularly and systematically, based on program material and with the aim of active assimilation of lexical minimums.Item Historical discourse of distance education(Логос, 2020-12-11) Перекрест, Марина Ігорівна; Перекрест, Марина Игоревна; Perekrest, MarynaDistance education began to develop actively in Western Europe and the United States. In Ukraine, distance learning began to be introduced later than in Western countries. But now distance learning is becoming a more popular form of higher basic education than distance learning. Distance education offers a better level of knowledge because it has greater opportunities, such as: visualization of material, interactivity, computer-based learning environment, cyber classes, group management, teacher control, self-control, student self-improvement.Item Mythopoetics play “The unburied dead” by Jean Paul Sartre(2021-06-04) Перекрест, Марина Ігорівна; Перекрест, Марина Игоревна; Perekrest, MarynaСкладна тематика п’єси “Мертві без поховання” Ж.-П. Сартра, охоплює має багато різних значень. Сюжет “Мертвих без поховання” розглядає непохованих мертвих / живих мерців, як людей, котрі мертві ментально, але живі фізично. Це стосується отруєних життям душ, котрі страждають через злочини, ментальні взлети і падіння, котрі піддані фізичним тортурам.Item Specificity of learning latin grammar rules for medical students(ХНМУ, 2021-04-14) Перекрест, Марина Ігорівна; Перекрест, Марина Игоревна; Perekrest, MarynaFor the first-year students, Latin is a new subject that has not been previously studied at the initial stage of study, this discipline causes many difficulties in mastering the material. The main objective of the course “Latin language and medical terminology" is to teach the students Latin terminology , which helps to acquire practical skills and the ability to use them in the professional field. The priority direction is to teach students Latin and Greco-Latin terminology, since Latin is directly related to the rest of the disciplines that students study at medical faculties. Latin language is studied in accordance with the plan of the educational process of medical faculties in the first year, acting as a kind of base for students, and laying the foundation for understanding of international medical terminology in both: native and foreign languages. Studying Latin language is a necessary step for the education of a future doctor. The course “Latin language and medical terminology" should be regarded as a discipline with high potential, which connects this subject with most of the subjects. The immediate issue of the teacher is to remind students that the skills and knowledge will be applied in the further learning process. What is more, general integration of Latin into all medical theoretical and clinical scientific branches.Item Використання мультимедійних технологій під час проведення практичних занять з латинської мови(ХНАДУ, 2020-02-20) Перекрест, Марина ІгорівнаНа даний час найперспективнішим удосконаленням навчального процесу є використання мультимедійних технологій (ММТ). Звертаючись до дидактичних аспектів під ММТ розуміється спосіб реалізації змісту навчання котрий запланований навчальними програмами та забезпечує найбільш ефективний результат. Актуальністю запровадження у процесі навчання мультимедійних технологій є стимулювання інтересу студентів, одночасне використання відео та аудіо потоку в процесі засвоєння інформації, що підвищує рівень персоніфікації навчання.Item Екзистенційні ремінісценції трагічного конфлікту у творчому доробку А. Камю та Ж.-П. Сартра.(Таврійский національний університет ім. В.І. Вернадського, 2018-09-22) Перекрест, Марина ІгорівнаАбсурдність почуттів – це одна з ключових характеристик протагоністів А. Камю. Сміх і кохання перестають бути віддзеркаленням приємних емоцій, вони не асоціюються зі щастям та радістю, а набувають ознак сміху над безвихіддю.Item Метафоричний склад латинської медичної лексики(ХНМУ, 2018) Перекрест, Марина ІгорівнаКогнітивний метод при поясненні лексики, методично значно полегшує запам’ятовування значення і орфографії у низці термінів медичного значення, також допомагає студенту першокурснику скоріше адаптуватися на новому місці навчання та проявити свої інтелектуальні можливості на заняттяхItem Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Рецептура: історія, граматика та особливості виписування лікарських форм» для студентів 2-го курсу(2021-12-16) Дерев’янченко, Наталя Володимирівна; Лозенко, Вікторія Василівна; Перекрест, Марина ІгорівнаItem Міфопоетика п’єс Ж.-П. Сартра «Мухи» і «Мертві без поховання»(2017-02-24) Перекрест, Марина ІгорівнаОдним із видатних явищ французької драматургії ХХ століття є екзистенціальна драма. Творчість її представників – Ж.-П. Сартра, А. Камю, Ж. Ануя значною мірою зорієнтовано на поетику неоміфологізму.Item Особливості викладання латинскої мови для англомовних студентів-іноземців у вищих медичних навчальних закладах(НФаУ, 2018) Перекрест, Марина ІгорівнаКомунікативна компетентність для студента-іноземця є одним з найбільш складних та важливих компонентів учбового процесу у вищому навчальному закладі медичного спрямування. При підготовці студентів-іноземців викладач повинен враховувати особливості рідної мови студентів, їхню базову підготовку та вмотивованість у подальшому оволодінні професією.Item Проблематика межової ситуації і концепція трагічного в драмі сартра"мертві без поховання"(2017-04-07) Перекрест, Марина ІгорівнаОсмислення трагічного розпочалося в античності з виникненням окремого драматургічного жанру – трагедії. З того часу концепція трагічного пройшла довгий шлях переосмислення і, нарешті, повну її трансформацію в ХХ столітті. Ключову роль переосмислення концепції трагічного відігравали саме екзистенціалісти.Item Рецептура: історія, граматика та особливості виписування лікарських форм (вибірковий освітній компонент) : робочий зошит(Харківський національний медичний університет, 2022-09-29) Дерев'янченко, Наталя Володимирівна; Харитонова, Наталія Вікторівна; Литовська, Олександра Веніамінівна; Лозенко, Вікторія Василівна; Дюрба, Діна Вікторівна; Перекрест, Марина ІгорівнаItem Специфіка хронотопу в романі «Імператриця» Шань Са(Гельветика, 2021-03) Лозенко, Вікторія Василівна; Перекрест, Марина ІгорівнаПублікація актуалізує важливість китайської літератури та висвітлює основний літературний доробок письменниці. Стаття присвячена творчому шляху та сучасним здобуткам французької письменниці китайського походження Шань Са. Наразі творчість Шань Са активно вивчається в Китаї та за його межами. Письменниця адаптує художній твір до різних потреб читача, занурює його в ідеологічну, культурно-естетичну та соціальну реальність давнього Китаю. Помітно розширюється тематика твору, її актуальність, Шань Са не руйнує естетичні норми, а дещо оновлює, доповнює новими ідеями. У роботі пропонується авторський погляд на композицію хронотопу в романі «Імператриця», що прояснює цілісну ідею роману. Стаття репрезентує системність використання символіки світла / темряви та елементів хронотопу для художнього втілення базових концептів у творі «Імператриця». Хронотоп роману Шань Са «Імператриця» демонструє, що цьому творові притаманне ділення простору на низку топосів-кімнат, кожна із них є відображенням внутрішнього світу протагоністів.Розмежування між кімнатами вказують на ідею неможливості контакту з іншими. Замкнений і тісний простір кожного топосу протиставляється відкритому просторові, який асоціюється з вільним, не пригніченим станом. Символічні локуси перехідності (поверхи, кімнати, вікна, двері, зовнішнє убранство) наділено в романі протилежними конотаціями. Царські палаци наповненні життєрадісними та безтурботними жителями в той час, як безживність простору монастиря підкреслено мовчазністю черниць і «мертвою тишею» довкілля. Для роману Шань Са «Імператриця» важливим є саме вертикальне розподілення простору, яке висвітлює опозиції життя і смерті, самореалізації і поразки. У романі «Імператриця» висвітлена універсальна композиція спадкоємності китайської класичної думки та розкрита тема хронотопу, взаємозв’язку просторових і темпоральних ознак.Item Цифровізація української освіти(Астрая, 2020-11-19) Перекрест, Марина Ігорівна; Перекрест, Марина Игоревна; Perekrest, MarynaУ статті висвітлюється актуальна проблема сьогодення - впровадження в освіту цифрових технологій. Її рішення полягає в запровадженні активних методів навчання, інтерактивних форм які розвивають професійні компетентності викладачів вищої школи. Висвітлюються головні напрями та засоби навчання, використання яких дозволяє формувати професійну компетентність. Окреслюються поняття «цифрові технології», «цифровізація освіти», «формування цифрової освіти». Висвітлюються методи впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у закладі вищої освіти.Item Інтелектуальна драма Ж.-П. Сартра в контексті літератури екзистенціалізму(2017-09-22) Перекрест, Марина ІгорівнаЕкзистенціалізм – течія в літературі Франції, що виникла напередодні Другої світової війни й представлена письменниками, які належать до екзистенціалізму як течії філософської: Жан-Поль Сартр, Симона де Бовуар, Альбер Камю та ін.Item Інтерактивні засоби навчання під час практичних занять з латинської мови для англомовних студентів (Медичний профіль навчання)(ХНАДУ, 2020-02-20) Перекрест, Марина ІгорівнаЕкономічні, соціальні зміни та інформаційний розвиток вимагають переосмислення системи освіти, що сформувалася. Це проявляється у протиріччях між освоєнням нових знань і деякими труднощами їх оволодіння в повному обсязі. З цим пов’язане досить актуальне питання розвитку освіти в умовах інтеграції у міжнародний освітній простір, розвиток мислення, створення можливості для студента бути суб'єктом власної діяльності.