ISSN 2310-8363

Репозитарій Харківського національного медичного університету – це відкритий електронний архів академічних текстів, матеріалів наукового та навчально-методичного призначення, створених науковцями, викладачами, іншими працівниками університету та здобувачами

З усіх питань щодо Репозитарію ХНМУ звертайтеся до координатора Тетяни Павленко за адресою: repository@knmu.edu.ua

 

Recent Submissions

Item
ЕКГ-предиктори небезпечних станів
(2025-11-28) Гопцій, Олена Вікторівна; Максименко, Анастасія Володимирівна; Олефіренко, Анна Сергіївна
Незважаючи на стрімкий розвиток високотехнологічних методів діагностики, таких як комп'ютерна томографія та високочутливі лабораторні маркери, раптова серцева смерть залишається провідною причиною летальності в усьому світі. електрокардіографія зберігає свою унікальну роль як швидкий, неінвазивний та ефективний інструмент. проте, виникають проблеми, пов’язані з тим, що багато життєво небезпечних станів можуть мати стертий клінічний перебіг, неспецифічні симптоми або нормальні початкові рівні лабораторних маркерів.
Item
Role of nursing interventions in preventing postoperative complications
(Харківський національний медичний університет, 2025-06-30) Yeryomenko, Galyna; Huk, Alina; Єрьоменко, Галина Володимирівна; Гук, Аліна Анатоліївна
Item
Роль освіти в житті людини
(2025) Абу Мєхада, Лена; Скорбач, Тетяна Василівна
У роботі розглянуто значення освіти як фундаментального чинника розвитку людини. Показано її вплив на професійне становлення, можливості соціальної мобільності та формування критичного мислення. Описано роль освіти у розвитку особистісних якостей, творчого потенціалу й соціальних зв’язків. Наголошено на виховному аспекті освітніх інституцій, які сприяють формуванню цінностей і громадянської свідомості.
Item
Особливості викладання психології в німецьких університетах сьогодні
(2025) Абашнік, В.О.
У тексті висвітлено розвиток викладання психології в німецьких університетах від ранніх історичних етапів до сучасних навчальних програм. Показано становлення дисципліни через внесок провідних німецьких учених, а також описано структуру бакалаврських та магістерських програм у різних університетах. Розкрито особливості змісту фундаментальних, методичних і прикладних навчальних компонентів. Окрему увагу приділено викладанню психології як основного та побічного фаху і ролі міждисциплінарних підходів у сучасній німецькій освіті.
Item
Зацікавленість студентів навчальним процесом
(2025) Арутюнова, С.К.; Фоміна, Людмила Володимирівна
У роботі розглянуто чинники, що впливають на зацікавленість студентів навчальним процесом, зокрема роль мотивації, змісту матеріалу та методів викладання. Проаналізовано значення інтерактивних підходів, цифрових інструментів, індивідуалізації навчання та психологічного клімату у формуванні стійкої залученості здобувачів освіти. Окреслено проблеми, що знижують інтерес до навчання, й подано можливі шляхи їх подолання.